וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - אירלנד: "אם ננצח יהיה לנו סיכוי טוב לעלות"

סלאבן ביליץ' מאמין בנבחרתו לפני המפגש מול האירים (א', 21:45, ערוץ 10 ו-ספ' 1 HD). טראפטוני: "אנחנו מצפים לניצחון"

טריוויה

* אירלנד מחזיקה ביתרון במפגשי העבר בין הנבחרות עם שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו, והפסד בודד, שהגיע אחרי שער של דאבור סוקר בתוספת הזמן במוקדמות יורו 2000.

* האירים, שלא הופיעו בטורניר גדול מאז מונדיאל 2002 וספציפית ביורו מאז 1988, לא הפסידו ב-14 משחקיהם האחרונים, מאז שנכנעו לאורוגוואי במרץ 2011.

* הקרואטים החמיצו את אליפות אירופה רק פעם אחת מאז הקמת המדינה, ב-2000, והפסדם האחרון ביורו במשחק שלא הגיע להארכה היה 4:2 לאנגליה בשלב הבתים ב-2004.

* אירלנד הובילה את מוקדמות היורו בשערים ממצבים נייחים עם עשרה.

* קרואטיה הובילה את מוקדמות היורו בשערים בנגיחה עם תשעה.

שחקן נבחרת קרואטיה בשנת 1998 דאבור סוקר. Michel Euler, AP
האחרון שניצח את האירים. סוקר/AP, Michel Euler

מפתחות והכנות

קרואטיה:

סלאבן ביליץ', שיעזוב את נבחרת קרואטיה אחרי היורו לטובת לוקומוטיב מוסקבה, סבל ממכת פציעות לא קלה לפני הטורניר, אבל כמות הכישרון של הקרואטים, בעיקר בחוליית הקישור שם מככבים לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ' ודניאל פראניץ', עשויה להספיק להם להשתחל לרבע הגמר, אולי על חשבון איטליה.

רכבת עמוסה ב-400 אוהדים קרואטים תעשה ביממה הקרובה את דרכה מזאגרב לפוזנאן, נסיעה של 15 שעות, והאוהדים שיגיעו ישמחו לגלות שורדאן צ'ורלוקה החלים בזמן ויפתח בעמדת המגן הימני, מה שיאפשר לקפטן דריו סרנה לחזור לתפקידו בקישור.

"אם ננצח את אירלנד יהיה לנו סיכוי טוב", אמר ביליץ'. "אבל הם בטח חושבים את אותו הדבר. הם קבוצה מאוד מאורגנת, במיוחד עכשיו תחת טראפטוני. אנחנו יותר חזקים מנטלית מביורו הקודם, ושמרנו על אותו סגל. אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לעלות שלב ונקווה שנצליח לעשות את זה".

אירלנד:

רבים סימנו את הירוקים כנבחרת החלשה ביותר בטורניר, אבל מעבר לחגיגת ההשתתפות באירוע השיא של הכדורגל האירופי לנבחרת האגרסיבית של ג'ובאני טראפטוני הוותיק יש סיכוי להמשיך לשלב הבא אם תפתח את דרכה ביורו עם ניצחון.

טראפטוני נוטה לפתוח במערך של 4-4-2 ולצוות את רובי קין עם חלוץ נוסף, כשבשער הוא ימשיך לסמוך על שיי גיבן שלא היה כשיר במאת האחוזים בימים האחרונים אך הצהיר שיוכל לשחק ולערוך את הופעתו ה-123 במדים הלאומיים. גם ג'ון אושיי שסבל מפציעות בסיום העונה יפתח אחרי שהשלים 90 דקות במשחק ההכנה האחרון מול הונגריה.

"כולנו כמובן מצפים לניצחון", אמר טראפטוני. "בכל מקרה האומה האירית נמצאת מאחורינו והם מאמינים בנו. יש לנו הרבה ביטחון, אבל נצטרך להתכונן לכל מקרה אפשרי. כל ההכנות שלי לקראת כל משחק הן זהות לאורך השנים, בין אם בליגה או בטורניר, והכי חשוב יהיה להימנע מטעויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שימו לב ל...

רובי קין (אירלנד)

מלך השערים של נבחרת אירלנד בכל הזמנים עם 53 כיבושים חחום על שער הניצחון במפגש הקודם מול הקרואטים ב-2004, ואחרי שבעה שערים במוקדמות החלוץ הוותיק שסיים את העונה בלוס אנג'לס גלאקסי ינסה לעורר את הירוקים לפתיחה מבטיחה ביורו.

רובי קין שחקן נבחרת אירלנד. רויטרס
שבעה שערים במוקדמות. קין/רויטרס

הידעת ש...

יוסיפ שימוניץ' בן ה-34 קוק לחמש הופעות נוספות בנבחרת כדי להגיע לשיאו של דריו סימיץ' שעומד על 100 משחקים במדים הלאומיים, וכדי לעשות זאת בטורניר הנוכחי קרואטיה צריכה להגיע עד לחצי הגמר.

נבחרת קרואטיה בוואלה! יורו 2012

נבחרת אירלנד בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully