וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "חושבים אצלנו שכל אחד יכול לשחק בבארסה"

לפני משחק הידידות מול ברזיל (22:00, ספ' 2), הבלם כועס על הביקורות שמופנות נגדו. מנזס: "נשחק נגד השחקן הטוב בעולם"

לחאבייר מסצ'ראנו נמאס לשתוק. רגע לפני משחק הידידות הערב (שבת, 22:00, שידור ישיר בספורט2) מול ברזיל, בלמה של ברצלונה ונבחרת ארגנטינה משיב בראיון לביקורות שעולות נגדו במולדתו, ומסביר מדוע הוא לא זוכה להערכה רבה.

"אני מתעב את זה", הוא אומר בראיון ל-ESPN. "זו הביקורת הכי קשה שקיבלתי. הם לא מדברים על מה שאני עושה עבור המועדון שלי, כאילו שכל אחד יכול לשחק בברצלונה. למרות זאת, אני מקבל את זה. זה הכדורגל. זה משחק, ולא צריך לעשות מזה טרגדיה גדולה מדי. אם שחקן זוכה לביקורת, השחקן לא צריך להתייחס אליה. אנשים צריכים לחשוב לפני שהם מדברים. מבחינה אישית, אני מעדיף לשתוק מאשר להגיד דברים שאני עלול להתחרט עליהם".

במסגרת ההרכב של אלחנדרו סאבלה לקראת המשחק שיתקיים בניו ג'רזי, הקשר חוסה סוסה יחליף את סרחיו אגוארו. השינוי הזה יהיה היחיד שייעשה לעומת ההרכב שפתח נגד אקוודור בשבת שעברה.

מנגד, בברזיל ערוכים לקרב המסקרן מול ליאונל מסי שנמצא בפריחה גדולה במדי הנבחרת. מאנו מנזס לא הפסיק להרעיף שבחים על הכוכב הגדול של ברצלונה, ואמר עליו: "נשחק נגד השחקן הטוב ביותר בעולם. יש לו יכולת אישית נהדרת ושליטה עצומה בכדור, כפי שראינו נגד אקוודור. בעיה נוספת שיש לנו קשורה לכך שארגנטינה כבר שיחקה משחקים רשמיים. אנחנו צריכים להתכונן למשחק קשה".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully