וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברם פפאדופולוס גמר את היורו, ייעדר כשבעה חודשים

בלם אולימפיאקוס שהוחלף במשחק נגד פולין קרע את הרצועה בברך. דימיטריס סלפינגידיס: "השופט שיחק תפקיד במשחק"

בנבחרת יוון מרוצים מאוד מהקאמבק המרשים אתמול (שישי) נגד פולין במשחק הפתיחה (1:1), אבל נדמה שמה שבעיקר מציק ליוונים הוא העובדה שאברם פפאדופולוס, שנפצע במשחק, סיים את היורו וישוב הביתה. הבלם הוחלף כבר בדקה ה-37 אחרי שנפגע בברך והוחלף על ידי קיריאקוס פפאדופולוס. לאחר מכן הוא נלקח לבית החולים.

הבדיקות שנערכו לשחקן אולימפיאקוס הראו שהוא קרע את הרצועה, מה שיגרור כנראה היעדרות של שבעה חודשים מהמגרשים. לאחר החזרה למלון, הודיעו נציגי הנבחרת שהוא ישוב ליוון כדי לקבל טיפול רפואי. בכל מקרה, הנבחרת תצטרך להסתדר בלעדיו בשני משחקי הבתים הבאים ב-12 לחודש מול צ'כיה ולאחר מכן במשחק הקשה נגד רוסיה.

בסיום המשחק, הפנו השחקנים את תסכולם לעבר השופט קרלוס ולאסקו קרבאיו ובאו בטענות לגבי הטעויות שלו. סוקרטיס פפאסטאטופולוס, שהורחק בצהוב שני, אמר לו: "זה לא היה כרטיס אדום, והצהוב הראשון גם הוא לא היה כרטיס צהוב".

דימיטריס סלפינגידיס, שכבש את שער השוויון ליוונים, העדיף שלא לתקוף את השופט, למרות שרמז על הטעויות: "השופט שיחק תפקיד במשחק עם ההחלטות שלו, אני לא יכול להגיד אם אני מסכים איתן או לא. מה שאני יכול להגיד זה שכל השחקנים נלחמו במשך 90 דקות על השליטה במשחק".

יורו 2012: פולין ויוון נפרדו ב-1:1

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully