וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "סביר להניח שלא אחזור לנבחרת יותר"

הבלם המאוכזב שנותר מחוץ לסגל של הודג'סון לא מאשים את המנג'ר, אבל נשמע מעט כעוס: "קיוויתי להגיע ל-100 הופעות"

האם הקריירה הבינלאומית של ריו פרדיננד הסתיימה? אחרי שהודח מסגל הנבחרת לקראת היורו, בלמה של מנצ'סטר יונייטד סבור כי הוא לא ישוב לשחק במדים הלאומיים, ובראיון ב'סאן' הוא מסביר מדוע: "אפשר להגיד שזה נגמר עם הנבחרת מבחינתי. אם לא לוקחים אותי עכשיו, במיוחד כשאנשים פצועים, סביר להניח שלא ייקחו אותי בעתיד".

פרדיננד, שרשם 81 הופעות בינלאומיות, יראה את נבחרת שלושת האריות ביום שני מול צרפת, ובינתיים הוא מסרב להודיע על פרישה רשמית מהנבחרת: "תמיד אמרתי שאני לא אפרוש מהכדורגל הבינלאומי עד שאני אפסיק לשחק ואני לא אעשה זאת. אני עדיין יכול לשחק. אני אצפה באנגליה ואעודד אותם ביורו מכיוון שזו המדינה שלי ואני רוצה שנעשה עבודה טובה".

הבלם הוותיק גם התייחס לתחושת ההחמצה שלו, ואמר: "אני חייב להודות שלא ציפיתי שב-2006 יהיה הטורניר האחרון שלי. באמת קיוויתי שאני אגיע ל-100 הופעות, אבל מסיבות שונות זה לא קרה. זה מאכזב אבל זה רק מראה שאי אפשר לקחת בכדורגל שום דבר כמובן מאליו. כמובן שאני מאוכזב שאני לא בסגל. זו תגובה טבעית. אני אוהב להיות מעורב בכדורגל ברמה הגבוהה ביותר. אני לא אדון במה שמר הודג'סון אמר לי, אבל הוא יודע שאני רציתי להיות בסגל".

לוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully