וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד השוותה ל-1:1 את סדרת גמר הפלייאוף

הבלאנקוס הצליחו הפעם לנצח בברצלונה 69:75 וינסו לזכות באליפות בבית. 1:1 בסרביה בין הכוכב האדום לפרטיזן

המשחק הראשון של גמר הפלייאוף בליגה הספרדית, ה'קלאסיקו' בין ברצלונה לריאל מדריד, היה אחד המדהימים ביותר שנראו באירופה השנה ובסיומו הקטאלנים הציגו קאמבק מפואר, שהסתיים בשלשת ניצחון מהחצי של מרסליניו הוארטס. היום (שישי), התייצבו שתי הקבוצות פעם נוספת בפלאו בלאוגראנה בברצלונה, כשהמקומיים קיוו לעלות ליתרון 0:2, שיקרב אותם ניצחון אחד בלבד מאליפות שנייה ברציפות.

אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד והפיניש החזק היה שייך הפעם ללבנים, שחוזרים למדריד מאושרים, עם ניצחון חוץ 69:75 ו-1:1 בסדרה, אבל גם מעט מאוכזבים, לאחר שיכלו לנצח את שני המשחקים. בכל מקרה, הם יוכלו לזכות באליפות לעיני הקהל הביתי, אם ינצחו פעמיים. אבל פבלו לאסו ושחקניו יודעים היטב שזה ממש לא יהיה קל.

הפתיחה הייתה צמודה ובתום עשר דקות הלוח הראה 20:21 לברסה. לרבע הבא ארזם לורבק הגיע חם, אבל ריאל ידעה להישאר צמודה ובמחצית, 40:40. המארחת כבר פתחה פער של שמונה נקודות ברבע הבא ושלשה של חואן קרלוס נבארו, שבע וחצי דקות לסיום, קבעה 53:61.

אבל הפעם כאמור, הקאמבק היה שייך לריאל. סרחיו רודריגז איפס את הידית וקבר שלוש שלשות מהירות ואחת נוספת של ניקולה מירוטיץ' העלתה את האורחים ליתרון אחרי דקות ארוכות. ברצלונה איבדה את הראש וגם את המשחק, כשריאל מגדילה את ההפרש עד לסיום.

חלוקת הנקודות היפה של ריאל הראתה 14 לרודריגז, 12 לאנטה טומיץ' (עם תשעה ריבאונדים) ו-10 למירוטיץ וג'ייסי קרול הנפלא. את ברצלונה הוביל לורבק עם 22, כשפראן ואסקז ונבארו תורמים 11 כל אחד. צ'אק אידסון אגב, לא קלע כלל בעשר דקות על הפרקט.

*** לא רק בספרד שיחקו היום בסדרת הגמר. בטורקיה, אפס איסטנבול הצליחה להישאר בחיים ולצמק ל-3:2 מול בשיקטאש עם 82:84 אחרי הארכה. קרם גונלום קלע 19 ואלכסנדר ויאצ'יץ' הוסיף 18 למנצחים. קרלוס ארויו המשיך בכושר המצוין שלו וקבר 20 נקודות שלא הספיקו לבשיקטאש.

*** בסרביה, הכוכב האדום השוותה את סדרת הגמר מול פרטיזן בלגרד בדרבי הגדול ל-1:1, עם ניצחון ביתי 56:68.

*** בבלגיה, אוסטנד זכתה באליפות עם 74:75 דרמטי על שרלרואה במשחק מספר 5. מתיו לוייסקי קלע 18 לאלופה הטרייה, דמונד מאלט מיודענו הוביל את שרלרואה עם 19 נקודות ב-39 דקות.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully