וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הביסה 10:49 את אירלנד

פתיחה מוחצת לכחולים-לבנים במוקדמות אליפות אירופה, חן פומרנץ הצטיין עם 13 שערים. היריבה הבאה: בלגיה

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (שישי) בהצלחה רבה את שלב א' של מוקדמות אליפות אירופה, כשפירקה את נבחרתה המקבילה של אירלנד בתוצאה הלא שגרתית 10:49.

האירים לא היוו יריב לכחולים לבנים, שהוליכו בתום עשר דקות 3:10. גיל יעקב עשה את העבודה היטב בין הקורות ועד למחצית היתרון כבר צמח ל-6:25 מוחץ. גם במחצית השנייה זה לא היה כוחות ואורן מאירוביץ', שנכנס אל השער, ספג ארבעה שערים בלבד והנבחרת זכתה בניצחון קליל, רגע לפני המבחנים האמיתיים במוקדמות.

מחר תפגוש ישראל למשחק לא פשוט בכלל את נבחרת בלגיה, שחטפה היום 35:19 מרומניה. הרומנים יהיו היריבים של ישראל ביום ראשון, במשחק שאמור להכריע את הבית כולו. ישראל תוכל להעפיל לשלב הבא אם תזכה בבית המרובע, המתקיים בבית מכבי בראשון לציון או אם תסיים כאחת משתי הסגניות הטובות ביותר מבין שמונה הבתים.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 13, דן מירכוס 7, דן נתן 5, עידו טוראל, איציק חליפי וגל אברהם 4 כל אחד, יואב נאמן, אבישי סמולר וגיא כהן 3 כל אחד, אריאל רוזנטל, עומר דבדה ונדב רובין 1 כל אחד.

מאמן נבחרת ישראל, שלמה הופמן, אמר בסיום: "להפרש אין גבול. לשחק נגד נבחרת חלשה זה לא דבר קל, צריך לדעת לשמור על רצינות לאורך 60 דקות. חילקנו את הכוחות ועכשיו אנחנו מתחילים את הטורניר. בלגיה היא יריבה טובה יותר ונמצאת בדרג הראשון. בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח אותם ובזה אנחנו צריכים להתמקד".

חן פומרנץ, המצטיין במשחק, הוסיף: "לא הופתענו מהחולשה את האירים וכך גם מההפרש. ציפינו לקבוצה שאנחנו צריכים לנצח אותם ובהפרש גדול וזו הייתה המטרה. חשוב לדעת להתאושש מהר ולבוא מחר מוכנים לבלגיה, שזה סיפור כבר אחר. זה לא קנה מידה ליכולת שלנו, ומחר במשחק אחר לחלוטין, נצטרך לדעת להציג יכולת טובה לא פחות. אני שמח שתרמתי לנבחרת ואני יהיה שמח עוד יותר אם נצליח לעמוד במשימה שהצבנו והיא העפלה לאליפות אירופה".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully