וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק אדבוקאט: "יכולנו לכבוש יותר, נצטרך להשתפר"

למרות הרביעייה מול צ'כיה, מאמן רוסיה אדבוקאט דורש שיפור: "צריכים להיות חדים יותר". מאמן צ'כיה: "הם הרשימו"

כשהם דילגו מעל בית המוקדמות, תוך שהם סופגים רק ארבעה שערים בעשרה משחקים, הרבה אנשים אמרו שזה קרה בגלל הגרלה נוחה. כשהביסו 0:3 את איטליה במשחק הכנה לפני הטורניר, האשימו את זה בצרות של האיטלקים. אמש (שישי), אחרי ה-1:4 הענק שלהם מול צ'כיה במחזור הראשון של בית א', אף אחד כבר לא יכול להגיד שרוסיה היא לא מועמדת ללכת רחוק ביורו 2012, אולי אפילו עד הגביע.

אלן דזגוייב, ילד הפלא הנהדר, כבש צמד (15, 79), רומן שירוקוב מצא את הרשת (24) ורומן פאבליוצ'נקו, שתמיד נהנה בנבחרת, עלה מהספסל, בישל את השלישי וכבש את הרביעי (82), כשוצלאב פילאר רק מצמק בדקה ה-52 עבור הצ'כים החלשים, שלא ניצלו את התמיכה הרבה לה זכו ביציעי ורוצלאב, הקרובה לגבול צ'כיה.

אדבוקט: "צריכים להיות חדים יותר"

מאמן נבחרת רוסיה, דיק אדבוקאט, אמר בסיום המשחק: "אני בהחלט מסופק. ברור שלהבקיע ארבעה שערים מול נבחרת כמו צ'כיה, זה מספק. יכולנו להבקיע יותר, ונקווה להשתפר בחלק הזה, אבל 1:4 זו תוצאה טובה. היינו צריכים להיות חדים יותר, כי במצב של 1:2, הם כמעט השוו, ואז היינו משלמים על ההחמצות שלנו".

רוסיה ניצחה במשחק הכנה 0:3 את איטליה, והמשיכה בכושר המרשים שלה. "ביום שלישי נשחק מול פולין באיצטדיון נהדר, וצפוי לנו עוד משחק מהנה", אמר אדבוקאט, "אנחנו לא יוצאים מכלינו, נקווה להמשיך בעבודה הקשה". המאמן נשאל על היכולת הטובה של המחליף פאבליוצ'נקו, ואמר: "אמשיך לפתוח עם קרז'אקוב. הוא עשה עבודה מצוינת, גם בלי לכבוש".

אדבוקאט נשאל כיצד לדעתו רוסיה תתפקד מול נבחרות בכירות יותר, ואמר: "אי אפשר לדעת, אבל כבר הוכחנו מול איטליה שאנחנו יכולים לנצח נבחרות חזקות".

אלן דזוגייב, שכבש צמד, אמר: "זה רק צעד אחד מתוך שישה צעדים לגמר. מי שהביא שינוי גדול מהספסל היה רומן פאבליצ'נקו, שנתן תנופה וכבש שער מצוין. לא הייתי בטוח שאפתח בהרכב ושאתאושש מהפציעה שלי, אבל אני מודה למאמן שהאמין לי. אני לא באופוריה, אני חושב רק על הצלחת הקבוצה. זה תמיד קשה לשחק נגד נבחרות שמשחקות בבית. האוהדים שלהם דחפו אותם להבקיע ולנצח".

יורי ז'ירקוב הוסיף: "הנבחרת הצ'כית שיחקה בצורה מכובדת, אבל הבקענו יותר וניצחנו. הייתה דאגה כשהובלנו 1:2, אבל התגברנו על זה. תודות לדזוגייב, הבקענו את השער השלישי ואז זה הפך להיות קל יותר".

קאדלץ: "רואה אותנו עולים לרבע הגמר"

מאמן נבחרת צ'כיה מיכל בילק: "התחלנו טוב את המשחק, החזקנו בכדור, הגענו למצבים, אבל אז איבדנו כדור בחצי שלנו. הם יצאו למתפרצת, והמשחק השתנה. לרוסיה יש נבחרת טובה ואיכותית, שהענישה אותנו. כבר צימקנו, אבל איבדנו ריכוז, ושוב נענשנו. היו לנו בעיות להתמודד עם צירופי המסירות של ההתקפה הרוסית. עכשיו כולנו מאוכזבים, זו תוצאה מרשימה לרוסיה, ונהיה חייבים להראות את החוזק שלנו. יש לנו עוד שני משחקים להוכיח מה אנחנו יכולים".

אחד הכוכבים המשמעותיים בצ'כיה הוא תומאס רוזיצקי, שניסה להסביר את השליטה הרוסית: "רצינו להיות אקטיביים משריקת הפתיחה, להתמקד בהתקפה, אבל לא הצלחנו בכל פעם שאיבדנו כדור, והיה לנו קשה להתמודד עם ההתקפות המתפרצות שלהם. היה שלב בהתחלה שבו לא פחדנו. היו לנו ההזדמנויות שלנו והיינו טובים יותר. במשחקים הבאים נראה עד כמה אנחנו טובים".

מיכל קאדלץ עדיין אופטימי שלמרות התבוסה הזו, צ'כיה יכולה להגיע לרבע הגמר: "יש עדיין שני משחקים. אני רואה אותנו מנצחים בשאר המשחקים בבית ומתקדמים לרבע הגמר. ללא ספק ננתח את המשחק הזה והכל אפשרי אם נלמד מהטעויות שלנו. נצטרך לשנות כמה דברים ביום שלישי כדי לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully