וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמאראס: "אמרנו לכם שאנחנו חזקים, ולא האמנתם לנו"

גיורגי סאמארס מחמיא לנבחרת יוון הבלתי נשברת אחרי ה-1:1 בפולין: "אנו מלאי אמונה". מאמן פולין: "נתנחם בדקות הטובות"

נבחרת יוון יצאה ברגשות מעורבים ממשחק הפתיחה של יורו 2012, אותו סיימה ב-1:1 מול פולין. מצד אחד, להוציא נקודה אחת מול המארחת זה תמיד חיובי, במיוחד כשהיוונים כבר היו בפיגור של שער ובפיגור של שחקן. מצד שני, היוונים החטיאו פנדל (קראגוניס, 71) ויכלו לרדת עם כל שלוש הנקודות.

דימיטריס סלפינגידיס, שכבש את שער השוויון ליוונים, אמר בסיום המשחק ש"אנחנו עדיין בחיים. כולנו פה נלחמים על אותה מטרה, נתנו את הנשמה כדי להגיע לאן שהגענו. לא נעזרנו במזל. היינו בפיגור ועם הגב לקיר, אבל החזקנו בכדור, שלטנו ב-80 אחוז מהמשחק, וחזרנו. הנשמה שלנו יוונית יותר מכל דבר".

מנגד, גיורגיס קראגוניס מצר על החטאת הפנדל. "לצערנו, בפנדלים לשוער יש יתרון פסיכולוגי, כי אין לו מה להפסיד", אמר השחקן הוותיק, "הנקודה הזאת שומרת אותנו חזק בתמונה". גיורגי סמארס הוסיף ש"כשאמרנו שיש לנו אמונה בעצמנו, ושיש אווירה נהדרת בנבחרת, לא האמנתם לנו. אבל הוכחנו את זה היום בגדול".

קיריאקוס פפאדופולוס אמר ש"מלבד לפתיחה רעה ב-20 הדקות הראשונות, שלטנו במשחק, גם כשהיינו בעשרה שחקנים. הגיע לנו יותר במשחק, במשחק הבא ננסה לנצח. יש לנו סיכוי לא רע לעלות לשלב הבא".

מנגד, גם בפולין מעט התאכזבו מאיבוד שתי הנקודות, אבל התנחמו בנקודה היקרה, אחרי שכבר הורחק להם השוער ויוון החמיצה פנדל. "משחק הפתיחה בטורניר גדול כמעט תמיד מסתיים בתיקו, אבל העיקר זה לא להפסיד", אמר מאמן פולין פרנצישק סמודה, "יש לנו לפחות עוד שני משחקים בטורניר, וננסה לנצח את שניהם. היו לנו לא מעט דקות טובות היום, שנשאב מהן עידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully