וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה אראני: "אולי אני צריכה לנסות ולהאמין"

האיטלקיה המפתיעה צברה ביטחון ממסע הקסם שלה לקראת גמר הרולאן גארוס מול מריה שראפובה (ש', 16:00, יורוספורט)

התואר הראשון ברולאן גארוס 2012 יחולק מחר (שבת), כשגמר טורניר הנשים יפגיש בין מריה שראפובה לשרה אראני (16:00, שידור ישיר ביורוספורט), ויציג את כל המרכיבים לדרמה אמיתית עם פייבוריטית מובהקת שמחפשת לסגור מעגל וסינדרלה מפתיעה שרוצה להשלים את הסיפור הסנסציוני שלה.

שראפובה, שמדורגת שנייה בטורניר והבטיחה לעצמה את החזרה למקום הראשון בעולם בזכות הניצחון על פטרה קביטובה בחצי הגמר, תנסה לזכות בתואר הגרנד סלאם היחיד שחסר לה, ולשבור את בצורת הגרנד סלאמים שלה שנמשכת מאז אוסטרליה 2008.

אראני (21 בטורניר) לא ניצחה עד השבוע אף שחקנית טופ 10 ב-28 ניסיונות, ולפתע בגיל 25 היא התפוצצה עם שלושה כאלה, ואחד נוסף ישחזר את הפריצה המפתיעה של בת ארצה פרצ'סקה סקיאבונה כל הדרך לתואר לפני שנתיים. בינתיים האיטלקיה שהחלה את השנה במקום ה-45 בעולם כבר הבטיחה לעצמה את המקום העשירי בדירוג החדש שיפורסם ביום שני.

"אולי הבעיה שלי בעבר הייתה שלא האמנתי שאני יכולה לנצח שחקניות בכירות", הודתה אראני לקראת הגמר. "אבל עכשיו ניצחתי שלוש ברציפות, ואני בגמר של טורניר גרנד סלאם, אז אני צריכה לנסות ולחשוב קצת אחרת".

שראפובה נשאלה על העבר המשותף שלה ושל יריבתה באקדמיה של ניק בולטרי בפלורידה וענתה: "אני לא זוכרת שנתקלתי בה שם. מעולם לא שיחקנו אחת נגד השנייה, אבל אני יודעת שהיא שחקנית מסוכנת בגלל האופן בו היא שיחקה כאן ובגלל איך שהיא שיחקה על חימר השנה".

"זו לא הפעם הראשונה שלי במעמד כזה", הוסיפה שראפובה, שגם עבורה זוהי הופעת בכורה בגמר הרולאן גארוס. "אבל אף פעם אי אפשר לדעת איך זה יהיה עד שהמשחק מתחיל. כמובן שיהיה לחץ, אם את לא מרגישה לחץ את לא כל כך נורמלית, אבל השאלה היא איך מתמודדים איתו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully