וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול חתם לעונה אחת במכבי חיפה

8.6.2012 / 14:49

הירוקים הודיעו רשמית על צירופו של הרכז המקסיקני. המאמן גרינברג: "שחקן תחרותי וקשוח שמניע את עצמו קדימה"

מכבי חיפה הודיעה רשמית על החתמתו של הרכז המקסיקני פול סטול (27, 1.78), שסיכם את תנאיו ביום רביעי. סטול חתם לעונה אחת ויהיה שחקן הרכש השני של הירוקים הקיץ אחרי אקס אטלנטה הוקס דונטה סמית.

"סטול הוא שחקן תחרותי קשוח עם איי-קיו גבוה בכדורסל", אמר המאמן בראד גרינברג. "אמנם חסר לו גובה, אבל הוא מחפה על החוסר במהירות טובה, בהגנה אגרסיבית, טיפול מיומן בכדור ויכולת קליעה מצוינת מבחוץ. הוא שחקן שמניע את עצמו קדימה, עם תשוקה למשחק". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של פול סטול, שיהיה הסטרטר המניע של ההגנה שלנו".

סטול זכה בעונה החולפת באליפות ארצו עם הלקונס רוחוס דה ורה קרוז והוא משחק מאז סיום העונה במקסיקו בקבוצת ג'יגאנטס דה גייאנה מונצואלה. במקסיקו, רשם סטול 22.4 דקות למשחק ב-41 משחקים. הוא קלע באחוזים נאים ביותר, כולל 88.9 אחוזים מהעונשין והשיג 12.5 נקודות למשחק לצד 4.3 אסיסטים.

את תקופת הקולג' העביר סטול באוניברסיטת טקסס פאן אמריקן, שם רשם ממוצעים של 11 נקודות ו-6.3 אסיסטים. ב-2008 ניסה השחקן, שנולד בכלל במישיגן, ארצות הברית, להגיע ל-NBA, אך הוא לא נבחרת בדראפט. לאחר שסיים את תקופת הקולג', הוא שיחק במספר קבוצות במכסיקו ואף הופיע במשחקי פאן אמריקה 2011, שם בחמישה משחקים רשם 5.8 נקודות ו-2.8 אסיסטים, כשהוא מגיע עם נבחרתו עד לגמר, שם הפסידה לפורטו ריקו.

ברביעי פרסמנו: פול סטול סיכם במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully