וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פלאח הודה שעבר בדיקות רפואיות בגנט

8.6.2012 / 9:40

הבלם העביר המסר באמצעות אביו, במשפחתו טוענים: "הקנס אינו חוקי, הוא יפסיד כסף". אביו: "מקווה ששחר יתערב"

בלם מכבי חיפה, סארי פלאח, הודה אתמול (חמישי) בפני אנשי מכבי חיפה כי עבר בדיקות רפואיות בגנט הבלגית במטרה לחתום שם, אך הסביר כי ביקורו בבלגיה נערך מספר ימים לפני שנסע לחופשה פרטית ביוון. המסר הזה הועבר באמצעות אביו של השחקן בפגישה עם עו"ד אודי שוכטוביץ' ואיתמר צ'יזיק, לאחר שפלאח יצא מהחדר משום שסירב לעמוד בפני ועדת משמעת. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, פלאח סירב לעמוד בפני ועדת משמעת והודיע כי הוא לא רואה פגם במעשיו, מה שאושר מאוחר יותר על ידי סוכנו דודו דהאן והמועדון. השחקן, יש לציין, עדיין רוצה לצאת לבלגיה, כשגנט, קלאב ברוז' וסטנדרד ליאז' הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

יחד עם זאת, במשפחת פלאח טוענים כי שכרו של השחקן, 3,500 שקל, בניכוי הקנס שספג, מותיר בידיו כ-1,000 שקל בלבד וההוצאות הנלוות יגרמו למצב שהשחקן יפסיד בכל חודש מאות שקלים אם יישאר בקבוצה. על פי מקורב לשחקן "מדובר באקט לא חוקי שיגרור תגובה מצדנו". בחיפה טוענים כי מדובר בקנס שהוטל במסגרת הפרת תקנות המשמעת. אביו של השחקן מסר בתגובה: "מפאת כבודו של שחר, עדיף שלא אגיב בשלב זה עד הפגישה איתו. אני מקווה שיתערב וכך נוכל להגיע למצב בו שני הצדדים יצאו מרוצים".

חן עזרא יעבור לירוק?

כפי שפורסם אתמול, במכבי חיפה לא מתרגשים מהודעתו של חן עזרא, שטוען כי החליט להישאר במכבי נתניה. על פי ההערכות, מכבי נתניה לא תסכים שעזרא יישאר לעונה אחת ותעדיף למכור אותו כדי לקבל נתח ממכירתו לפני שיהפוך לשחקן חופשי. "אם עזרא לא יחתום שם לשלוש שנים, נתניה תשחרר אותו", העריך אתמול גורם בחיפה.

עטר שוחח עם השוער ניר דוידוביץ', שפגוע מההתנהלות כלפיו בעקבות הכוונה לקצץ בשכרו. יחד עם זאת, במועדון מעריכים שהשוער יסכם וישחק בעונה הבאה בקבוצה. אם דוידוביץ' לא יסגור, הוא יחפש אופציות אחרות. כרגע שתי קבוצות לפחות מחפשות או שוקלות לצרף שוער (מכבי תל אביב ומכבי נתניה). לשוער הוצע חוזה המוערך בכ-140 אלף דולר לעונה, כ-30 אחוז קיצוץ בסך הכל, והוא מוכן לקצץ כמחצית מזה. דוידוביץ' שוהה בחופשה באילת ויחזור בשבוע הבא.


סארי פלאח סירב לעמוד לועדת משמעת ונקנס

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully