וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: רועי לוי ממשיך, דובר הקבוצה התפטר

8.6.2012 / 16:45

המגן סגר וימשיך בעונה הקרובה, הדובר מיקי חדד הודיע כי הוא עוזב בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה. שצ'פוביץ' חתם בפרטיזן

הפועל עכו ממשיכה לעבוד במרץ על בניית הסגל לעונה הקרובה, כשהמאמצים לסגור עם מרבית השחקנים ששיחקו בשורותיה בעונה החולפת נמשכים. רועי לוי, המגן הימני של המועדון, האריך את חוזהו בעונה אחת וימשיך לשחק בעכו אחרי שסגר את תנאיו. הוא צפוי להתחרות על העמדה הזו עם שגיב כהן ולוהאב כיאל.

כעת ממתינים בעכו לתשובותיהם של אדי גוטליב וניסו קפילוטו, לפני שיפנו לאפשרויות אחרות בחיזוק עמדות הבלם. לגבי גוטליב, עכו מנהלת מגעים עם סוכנו של השחקן אבי נמני. לגבי קפילוטו, בלמה של מכבי תל אביב מחזיק באופציה לעונה הקרובה, אבל ינסה לממש קודם לכן את אופציית המעבר לחו"ל.

שמעון הדרי וראשי הקבוצה מנסים להאיץ את צירופם של שחקנים התקפיים, כאשר אתמול (חמישי) פרסמנו כי מי שאמור לשחק במועדון ולסגור בקרוב הוא קשרה של מכבי אום אל פאחם יובל שוואט. גם מוחמד כליבאת עדיין נלקח בחשבון, אם כי החלוץ ששיחק בעבר במועדון עדיין צריך להחליט אם הוא מעוניין לשחק בעכו או בבני סכנין, שמעוניינת אף היא בשחקן. בתוך כך, חלוצה המצטיין של עכו בעונה שעברה סטפן שצ'פוביץ' חתם היום (שישי) על חוזה בפרטיזן בלגרד, הקבוצה שבה משחק אחיו.

בצד הניהולי של המועדון התבשר היום יושב ראש המועדון ציון וייצמן על התפטרותו, ולא בפעם הראשונה, של הדובר מיקי חדד. חדד, שהחל לשמש בתפקיד בתחילת העונה הקודמת, הוציא הודעה לפיה הוא עוזב בעקבות "חילוקי דעות בנושא דרכי עבודה". עוד הוסיף הדובר המתפטר: "אני מאחל לקבוצה ולצוות המקצועי החדש בהצלחה בהמשך הדרך".

עדכון ראשון: 9:30

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully