וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מנסה לצרף את יובל שוואט

7.6.2012 / 15:27

הקשר ששיחק בשנה שעברה באום אל פאחם עשוי לחתום על חוזה ארוך טווח. אוהדים נפגשו עם וייצמן וסיכמו על שת"פ

הפועל עכו ממשיכה בתהליך בניית הקבוצה, ובימים האחרונים מתנהלים מגעים לצירופו של קשר מכבי אום אל פאחם אוהד שוואט. לקבוצה מהליגה הלאומית יש אופציה על השחקן, אבל בעכו מנסים לצרף אותו אחרי שקיבלו חוות דעת חיוביות לגביו. אם הוא יצורף, הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח.

שוואט, 23, גדל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית ושיחק גם תקופה קצרה בקבוצת הנוער של מכבי נתניה. בהמשך הוא שיחק שנתיים וחצי במדי הפועל עפולה בליגה א', בשורותיה הצטיין והרבה לכבוש שערים. בינואר 2011 עבר למכבי אום אל פאחם בליגה הלאומית ואשתקד כבש עשרה שערים בכל המסגרות. אם הוא יחתום, עכו תהיה התחנה הראשונה שלו בליגת העל.

בתוך כך, בעכו ממשיכים להמתין לתשובותיהם של המגן רועי לוי והבלם אדי גוטליב, שקיבלו בסוף השבוע האחרון הצעות להארכת חוזה, וטרם השיבו. נטייתו של לוי היא להישאר במועדון ולחתום, אבל עדיין קיימים פערים קטנים בין הצדדים.

במהלך השבוע נפגש יושב ראש המועדון ציון וייצמן עם נציגי האוהדים סמי אוזן וניר דרשר, פגישה ממנה נעדר מנהל הקבוצה הוותיק דוניה שיינהולץ. מטרת הפגישה הייתה לקרב את המועדון לאוהדים, ולנסות להגדיל את כמות האוהדים שמגיעים למשחקי הקבוצה. אוזן גם נפגש עם מרכז הצעירים בעכו, במפגש שבו סוכם על קיום פעילויות משותפות כשאוהדי הקבוצה יעבירו סדנאות בנושא עידוד הקבוצה, הגינות בספורט, ועוד.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully