וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הכדורגל של אנשי הלילה יוצא לדרך

הטורניר, הכולל 32 קבוצות של אנשי חיי לילה מברים ומסעדות ברחבי הארץ וכן מספר סלבס, יתקיים בגול טיים ביום שישי

ביום שישי ייתקיים במתחם "נייק גול טיים" טורניר הכדורגל המסורתי של אנשי חיי הלילה של ישראל. הטורניר מתקיים שנה שלישית ברציפות וישתתפו בו 300 שחקנים מ-32 קבוצות אשר כוללות ברמנים, יח"צנים, די ג'ייז, מלצרים, טבחים, שפים מברים, מועדונים, בתי קפה ומסעדות מובילים ברחבי הארץ.

הטורניר ייקרא הפעם "יורו-בר", ויתקיים כאמור ביום הפתיחה של יורו 2012. הקבוצות יתחלקו לשמונה בתים ושתי נבחרות מכל בית ימשיכו לשמינית הגמר. המשחקים יתקיימו בשיטת חמש על חמש ועל פי חוקי הטורניר, חל איסור על רישום שחקנים מקצועניים מכל ליגה שהיא.

בין העסקים המשתתפים בטורניר: יאיא, סאבלט, פינגווין, מאד, סרט, קלרה, מנדלימוס, רובי, בראסרי, ג'רמייה, דיזיפרישדון, הרברט סמואל, מובינג, קרפצ'ו בר ועוד. כמו ישתתפו בטורניר מספר סלבריטאים כולל שלום מיכאלשווילי, שיגיש את אולפן היורו בערוצי הספורט של צ'רלטון, ובנוסף: אושרי כהן, איתי תורג'מן, עמוס תמם, גיא פניני, ליאור אליהו, דור דניאל ועוד.

הצופים במשחקים ייהנו ממתחם VIP מושקע, במדשאה המוצלת שצופה אל המגרש, עם מוזיקת צ'יל אאוט, בר אלכוהולי , דוכני מזון וטלוויזיות פלזמה שיקרינו את תוצאות המשחקים.

לאתר וואלה! יורו 2012

  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully