וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוסו יסיים את הקריירה בגלזגו ריינג'רס

סוכנו של קשר מילאן נמצא בסקוטלנד לסכם על שובו של השחקן לקבוצה בה שיחק בעבר. מאסימו אודו הודיע על פרישה

ג'נארו גאטוסו קרוב לחתימה בגלזגו ריינג'רס, בשורותיה הוא מעוניין לסיים את הקריירה. נציגיו של הקשר גם נמצאים בסקוטלנד ואמורים להיפגש היום (חמישי) עם ראשי קבוצת הפאר הסקוטית. למרות שריינג'רס נמצאת בקשיים כלכליים, גאטוסו מעוניין לשוב למועדון ולסיים את הקריירה בקבוצה בה שיחק בעבר.

הקשר הגיע ב-1997 לריינג'רס כשהיה בן 19 והפך לשחקן הרכב תחת המנג'ר וולטר סמית. עונה לאחר מכן הגיע לריינג'רס דיק אדבוקט, שלא נתן לגאטוסו דקות משחק ושזה שב לאיטליה. ב-13 העונות האחרונות שיחק הקשר בן ה-34 במילאן איתה זכה בשתי אליפויות, גביע ופעמיים בליגת האלופות. כמו כן היה שותף מרכזי לזכייה של איטליה בגביע העולמי ב-2006.

לעניין אחר. אקס מילאן, המגן מאסימו אודו, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 36. "אני עוזב את הכדורגל. בגיל מסוים אתה מוצא את עצמך בצומת דרכים. חיכיתי להצעה שלא אוכל לסרב לה כדי להמשיך, אבל זה לא הולך לקרות. אני עובר קורס מאמנים, אבל מעניין אותי יותר לעבוד מאחורי השולחן. החלום שלי הוא להיות מנהל ספורטיבי".

אודו שיחק בקריירה בין היתר במילאן (איתה זכה באליפות ובליגת האלופות), נאפולי, ורונה, לאציו (איתה זכה בגביע), באיירן מינכן ובעונה האחרונה בלצ'ה. כמו כן רשם 34 הופעות במדי נבחרת איטליה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully