וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פרסיאדו הלך לעולמו בגיל 54

טרגדיה בספרד: המאמן, שהדריך בעבר את בניון ואוואט, מת מהתקף לב יממה לאחר שחתם על חוזה לעונה בוויאריאל

מאמן הכדורגל הספרדי מנואל (מנולו) פרסיאדו הלך בשעות הבוקר (חמישי) לעולמו בגיל 54 לאחר שלקה בהתקף לב. המאמן נמצא ללא רוח חיים בחדר בבית מלון בוולנסיה. האירוע הטראגי התרחש יממה בלבד לאחר שפרסיאדו חתם על חוזה לעונה אחת בשורות ויאריאל, שהייתה אמורה להציג אותו רשמית במהלך יום שישי.

פרסיאדו, שחקן הגנה בעברו, גדל בסנטאנדר והעביר את מרבית קריירת המשחק שלו בליגות הנמוכות. בעונת 2002/3 קיבל הזדמנות להדריך את קבוצת נעוריו בליגה הבכירה וצירף אליה את יוסי בניון. בהמשך אימן גם את לבנטה ומורסיה, שב לסנטאנדר שם הדריך גם אם דודו אוואט, וב-2006 הגיע לספורטינג חיחון אותה הדריך עד שפוטר בינואר האחרון.

יוסי בניון מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "אני פשוט בהלם, כואב לי הלב. באמת מנולו היה אדם נפלא, אבל הוא עבר חיים קשים, עם מות אשתו ובנו בהפרש של כמה שנים. קשה לי לעכל".

פרסיאדו חווה בשנים האחרונות שורה של אירועים טראגיים. בשנת 2002 אשתו מתה מסרטן ושנתיים מאוחר יותר נהרג בנו בן ה-15 בתאונת אופנוע. בשנה שעברה מת גם אביו של המאמן אחרי שנדרס ברחובות סנטאנדר.

דל בוסקה: "הוא היה לוחם גדול, שמשאיר חלל ענק בעולם"

מקבוצתו הקודמת נמסר: "ספורטינג חיחון משתתפתבצער העמוק, על האבידה של אדם ששמו חקוק באותיות זהב בהיסטוריה של המועדון. ברגעים קשים אלה, אנו שולחים את תנחומינו למשפחה". גם מוויאריאל נמסר ש"אנחנו רוצים להביע את הצער הגדול שלנו על האבידה הגדולה".

הלם גדול נרשם בכל הכדורגל הספרדי, כשגם מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה מסר ש"הוא היה איש כדורגל, וייצג את כל הערכים הנעלים של המקצוע שלו. הוא היה לוחם גדול, שמשאיר חלל ענק בעולם". ססק פברגאס כתב בטוויטר ש"אני לא מאמין על החדשות הנוראיות שהתעוררתי איתן. חיבוקים חמים למשפחתו, נוח על משכבך בשלום מנואל".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully