וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף

שלשה משוגעת עם הבאזר של מרסליניו הוארטס קבעה 80:81 לקטאלנים על ריאל מדריד, שהובילה כבר ב-17 הפרש

עונה שלמה עבדו ועמלו בברצלונה כדי להשיג את המקום הראשון בליגה ולהגיע לפלייאוף בספרד עם יתרון ביתיות גם בסדרת הגמר. זה הצליח והיום (רביעי) הם אירחו את היריבה הגדולה ריאל מדריד בפלאו בלאוגראנה למשחק מספר 1 בסדרת הגמר, אבל דווקא הבלאנקוס היו אלה שבאו חדים יותר ועלו ליתרון 17 ברבע השלישי. אלא שברצלונה ביצעה בדקות הסיום קאמבק אדיר ונהנתה משלשת ניצחון משוגעת של מרסליניו הוארטס, עם הבאזר, כדי לנצח 80:81 ולעלות ליתרון 0:1 בסדרה. המשחק הבא ביום שישי.

ברצלונה עברה סדרת חצי גמר לא פשוטה מול ולנסיה, אשר גם במהלכה היא שמטה משחק ביתי, אבל ידעה לנצח פעמיים בחוץ. ריאל מדריד לעומת זאת, ניצלה בעור שיניה וגברה 2:3 את קאחה לבוראל.

המשחק נפתח צמוד, אבל קייל סינגלר היה חד יותר והוריד את ריאל ביתרון 15:20 בסיום הרבע הראשון. האורחים המשיכו להוליך בפער קטן גם ברבע הבא, כשניקולה מירוטיץ' מעלה אותם ליתרון שמונה בדרך ל-37:43 במחצית.

בעלייה מחדרי ההלבשה, ריאל נדלקה ונזכרה שרק לפני שלושה וחצי חודשים היא דרסה את ברסה באותה עיר ממש בגמר גביע המלך. סרחיו יול השתולל על הפרקט, צ'אק אידסון היה בהלם ולוח התוצאות הראה לפתע 43:60 מדהים. ברצלונה יצאה לקרב אחרון ועד לסיום הרבע היא צמצמה למינוס 12.

כשהכל היה נראה אבוד עבור הקטאלנים, בפיגור 13 שש דקות לסיום, הם יצאו לריצה מטורפת, שנחתמה בבלוק ענק של פראן ואסקז ושלשה של חואן קרלוס נבארו, שקבעה 78:78, 44 שניות לסיום. סרחיו יול קלע שתיים מהקו וריאל קיבלה שוב את הכדור, אבל הפעם השלשה של יול הייתה קצרה. מרסליניו הוארטס קטף את הריבאונד, חצה חצי מגרש ועם הבאזר שיחרר שלשה לא הגיונית כמעט מהחצי, שצללה פנימה, 80:81 מדהים לברצלונה.

את ברסה הובילו נבארו עם 21 נקודות, ארזם לורבק עם 18 ופיט מיקל עם 17. להוארטס אגב, היו רק שלוש נקודות. בריאל קלעו ג'ייסי קרול 18, אנטה טומיץ' 16 עם שבעה ריבאונדים וקייל סינגלר וסרחיו יול 11 כל אחד.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully