וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "שופטים יכולים לעצור משחקים במקרי גזענות"

נשיא אופ"א מאיים לנקוט ביד קשה נגד קריאות גזעניות במהלך משחקי היורו, אבל שלח מסר לבאלוטלי: "רק השופט יקבע זאת"

ברני ארדוב

לצד הדאגות הרבות שיש למארגני טורניר היורו, יש עניין אחד שבעיקר מטריד את המדינות המארחות: נושא הגזענות. נשיא אופ"א מישל פלאטיני התבטא היום (רביעי) בעניין, והבהיר כי לשופטים יש את הכוח להפסיק משחקים במצבים של קריאות גזעניות לעבר שחקנים.

"שופטים יכולים לסיים את המשחק", הוא סיפר בראיון ל-BBC. "יש להם את הכוח במקרה של גזענות. אני חושב שזו הדרך הכי טובה להגן על המשחק מפני גזענות". כשנשאל האם הוא לא חושש שהמוניטין שלו ייפגע במצב כזה, הוא השיב: "המוניטין שלי תלוי בקריאות גזעניות בפולין ואוקראינה, אתה צוחק? אתה חושב שאני אחראי לגזענות בשאר אירופה או באנגליה או בצרפת?".

פלאטיני המשיך והתייחס לסיכויים שיופיעו אירועי גזענות ביורו, ואמר: "זה אתגר גדול לפולין, אתגר גדול לאוקראינה ואתגר גדול לאופ"א, ועשינו את המיטב". נשיא אופ"א גם התייחס לדברים של מריו באלוטלי, שהצהיר כי הוא יעזוב את המגרש אם הוא יחוש קורבן לגזענות מהאוהדים, ואמר כי הוא לא מוכן ששחקנים ינהלו את המשחק: "זה כרטיס צהוב. זה לא שחקן, מר באלוטלי, שבתפקיד של שופט. זה השופט שמקבל את ההחלטות. השופט יכול לקבל עצה ויכול לעצור את המשחק אם יש בעיות".

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully