וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ירדה למקום ה-81 בעולם

מדובר בדירוג פיפ"א הנמוך ביותר בתולדות הנבחרת, שצנחה 23 שלבים. אורגוואי עלתה למקום השני, פורטוגל ירדה לעשירי

תחילת דרכו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל, שכללה שלושה הפסדים בשלושה משחקי ידידות ושניים מהם בחודש החולף - לצ'כיה וגרמניה - הובילו לכך שבדירוג פיפ"א החדש שפורסם הבוקר (רביעי) צנחה הנבחרת לא פחות מ-23 שלבים, והיא מדורגת כרגע במקום ה-81 בעולם. כעת נבחרות כגון אוזבקיסטן, גינאה, האיטי, קייפ ורדה, אלבניה ואחרות נמצאות לפני זו של אלי גוטמן, שרשמה את הצניחה הגדולה ביותר בעולם במהלך החודש החולף, יותר מכל נבחרת אחרת מ-206 הנבחרות שרשומות בפיפ"א.

מדובר בדירוג פיפ"א הנמוך בתולדות נבחרת ישראל, כאשר לראשונה מאז אוקטובר 2004, הכחולים-לבנים נמצאים מחוץ ל-60 הנבחרות הראשונות בעולם. עד היום, הדירוג הנמוך ביותר של ישראל היה בספטמבר 1993, ממש לפני שפיפ"א החלה בשיטת הדירוג החדשה שלה, כשאז מצאה עצמה הנבחרת במקום ה-71. יש לציין כי רק במרץ 2009 היתה ישראל במקום ה-18 בעולם ובאוגוסט 2011 דורגה במקום ה-32, אך מאז החלה הידרדרות קבועה שהגיע לשיא הבוקר.

בצמרת הדירוג עדיין נמצאת כמובן אלופת העולם ואירופה, ספרד, אם כי שינוי מסקרן התרחש במקום השני, אליו עלתה אורוגוואי על חשבון גרמניה. זהו המיקום הגבוה ביותר בתולדות אלופת הקופה אמריקה. ברזיל (עלתה למקום החמישי), אנגליה (עלתה לשישי) וארגנטינה (עלתה לשביעי) ניצלו את צניחתה של פורטוגל מהמקום החמישי למקום העשירי בעולם, ורשמו עליות קטנות בפסגה. יריבה נוספת של ישראל במוקדמות מונדיאל 2012, רוסיה, ירדה גם היא, מהמקום ה-11 ל-13 בעולם.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully