וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "לא יודע אם נצליח לעשות משהו ביורו"

מאמן נבחרת איטליה הוריד את רף הציפיות: "ההעפלה לטורניר היתה המטרה שלנו". דה רוסי: "צריך לעבור את שלב הבתים"

נבחרת איטליה נחתה אמש (שלישי) בקראקוב, והיום היא כבר החלה להעביר הילוך לקראת ההכנות למשחק הפתיחה שלה ביורו, ביום ראשון מול מול ספרד. מאמן הנבחרת, צ'זארה פראנדלי, דאג להוריד במעט את הציפיות שבכל זאת קיימות עבור הסקוואדרה אזורה, כשאמר במסיבת העיתונאים הראשונה של נבחרתו על אדמת פולין: "אין לי שום מטרות. האמת היא שאני ממש לא יודע האם אנחנו מספיק טובים כדי לעשות משהו באליפות הזו".

"העפלה לאליפות היתה המטרה שלנו, ואף אחד לא ציפה מאיתנו לשחק ברמה כל כך גבוהה", המשיך פראנדלי והוריד את רף הציפיות מהנבחרת שלו. "מאז היו לנו כמה פציעות, לא הצלחנו לשחק כפי שרצינו, ואנחנו לא יודעים אם נצליח להיות שחקנים מרכזיים ביורו הקרוב. אני רוצה לראות נבחרת שיודעת לשחק כמו קבוצה, מהדקה הראשונה עד האחרונה".

דניאלה דה רוסי המשיך באותו קו: "בלתי אפשרי עבורנו לקבוע מטרות, בעיקר אחרי המונדיאל האחרון, בוא דיברנו על המטרות שלנו ואף אחד בכלל לא לקח בחשבון שאולי לא נעבור שלב. כרגע צריך לקחת את זה צעד-צעד". למרות זאת, קשר רומא מאמין שבכל זאת הוא וחבריו מסוגלים להגיע רחוק: "כדי שזו תיחשב לאליפות מוצלחת עבורנו, צריך להעפיל לפחות לחצי הגמר. איטליה השתנתה מאוד מאז המונדיאל בדרום אפריקה, השחקנים הפכו מנוסים יותר, בוגרים יותר, ומודעים ליכולת שלהם. אנחנו בהחלט צריכים לעבור את שלב הבתים".

על היריבה הראשונה שלהם, אלופת אירופה המכהנת, אמר דה רוסי: "ההתמודדות מול ספרד תהיה מרתקת, כי מדובר בנבחרת הכי טובה בעולם. עבורי, כקשר, זה יהיה מבחן גדול לראות באיזה רמה אני, כי אשחק מול שחקנים כמו צ'אבי, אינייסטה, צ'אבי אלונסו ובוסקטס".

באימון אמש תרגל פראנדלי מערך של 3:5:2, כאשר מריו באלוטלי, שנאלץ לפרוש מהאימון ביום שני בשל מתיחה בשריר, הצטיין וכבש שלושער במשחק אימון פנימי.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully