וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי סמולר חתם לשלוש שנים בהפועל ראשון לציון

סגנית האלופה מתחזקת: השגריר ששיחק בגרמניה שב לארץ אל קבוצת נעוריו. ביום שישי הוא ישחק עם הנבחרת מול אירלנד

אחרי קריירה של חמש שנים בבונדסליגה, אבישי סמולר חוזר לישראל. השגריר הישראלי חתם אצל סגנית האלופה הפועל ראשון לציון לשלוש שנים, וכבר ביום שישי אפשר יהיה לראות אותו בפעולה עם הנבחרת מול אירלנד בטורניר מוקדמות אליפות אירופה.

סמולר, שהשתתף באול סטאר של הליגה הטובה בעולם וחווה עונות טובות בקבוצת העל למגו ובווצלאר, הגיע לסיכום עם מחזיקת הגביע כבר בשבוע שעבר, והיום (שלישי) העסקה נסגרה סופית. סמולר מהווה חיזוק משמעותי מאוד לאדומים ויחד עם ההישארות של בויאן בוטוליה, העתיד של האדומים נראה מבטיח.

את קריירת הבוגרים החל סמולר בגיל 16 במדי הקבוצה הבוגרת של הפועל ראשון לציון, עימה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים. ב-2007 בעודו בן 22 בלבד הוא הצטרף לווצלאר מהבונדסליגה. בתוך זמן קצר ועל אף היותו שחקן צעיר הוא תפס מקום קבוע בשביעיית הקבוצה, כשהוא מסיים עם 4.3 שערים בממוצע למשחק ב-24 משחקים בהם שותף.

לעונת 2008/09 סמולר כבר הגיע כחלק אינטגרלי מהרוטציה, שותף ב-30 משחקים והעמיד ממוצעים של 3.4 שערים למשחק. לאחר עונה נוספת בווצלאר, סמולר עבר לקראת עונת 2010/11 לקבוצת הפאר למגו, שם כבש 2.3 שערים בממוצע למשחק. במהלך העונה החולפת נפצע סמולר והיה מושבת במשך כחצי שנה מפעילות, ולכן הוא שותף ב-19 משחקים שבהם הוא הבקיע 2.2 שערים למשחק.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully