וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר לוזון: "החלום שלנו הוא להעפיל לאליפות אירופה"

טורניר מוקדמות אליפות אירופה ייפתח בשישי עם משחק מול אירלנד, שחקן הנבחרת: "יש תחרות בריאה וטובה על ההרכב"

נבחרת ישראל בכדוריד תפתח ביום שישי את טורניר מוקדמות אליפות אירופה שמתארח בארץ. עופר לוזון, שחגג בשבוע שעבר את האליפות עם מכבי ראשון לציון ולמחרת התחתן, סבור ששחקני הצהובים והאדומים כבר עשו את השינוי מהמשחק האחרון.

"חשיבות המשחקים ברורה לכולנו ולענף הכדוריד", סיפר לוזון. "הנבחרת הבוגרת היא המראה של הכדוריד הישראלי. יש תכונה רבה באוויר ואנו מאמינים כי בבית ניתן לעשות זאת. כולם מחכים לייצג את הנבחרת והמדינה. זה כיף לראות את כל החבר'ה. אנחנו אחרי סדרת הפלייאוף, ונצטרך לרדת בחזרה לקרקע ולהתרכז במשימה. יש הרבה מאוד שחקנים צעירים שנלחמים על חולצת ההרכב בנבחרת, אבל זו תחרות בריאה וטובה. כיף לנו להתאמן יחד, והחלום של כולנו הוא להעפיל בסיום המשחקים לשלב הבא לקראת אליפות אירופה".

ישראל תארח בשישי את אירלנד, למחרת את בלגיה וביום ראשון את רומניה, כשהמטרה המוצהרת היא לסיים במקום הראשון. במקרה שהנבחרת תסיים במקום השני, תהיה לה אפשרות להעפיל אם היא תשיג את אחד משני המאזנים הטובים מבין הנבחרות שיסיימו במקום השני בכל הבתים.

בשל החשיבות של המשחקים, איגוד הכדוריד החליט לאפשר כניסה חופשית לקהל בבית מכבי בראשון לציון למשחק הראשון מול אירלנד, ולמכור כרטיסים מוזלים במחיר אחיד של עשרה שקלים לכרטיס ליום המשחקים השני וליום השלישי שכנראה יהיה המכריע במשחק מול רומניה.

הערב (שלישי) ערכה הנבחרת אימון בהדר יוסף וביום חמישי היא תתאמן בבית מכבי, כשעד אז יקבע המאמן שלמה הופמן את הסגל הסופי למשחקים. אגב, לסגל הרומני שנשלח היום לא זומנו שחקני האלופה מכבי ראשון לציון, יוליאן סטראט, יוהאן רושקה ופיליפ מריאן, וגם לא הטריו הרומני של שחקני סביון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully