וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו 2012: שבדיה ניצחה, אוקראינה הפסידה

השבדים גברו על סרביה 1:2, שישה ימים לפני משחק הפתיחה שלהם ביורו מול אוקראינה, שנראתה רע ב-2:0 מול טורקיה

בעוד שישה ימים תפגוש נבחרת שבדיה את אחת מהנבחרות המארחות, הלא היא אוקראינה במשחק הפתיחה עבור השתיים ביורו 2012, והערב (שלישי) השיגה נבחרתו של הרמן ניצחון נוסף במשחקי ההכנה, הפעם 1:2 על סרביה בבית. המשחק היה קצבי כבר מהפתיחה, והמארחים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון כשאולה טויבונן ניצל טעות בהגנה הסרבית כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-24. לא חלפו שלוש דקות, והסרבים חזרו למשחק, כשנבן סובוטיץ' נגח מצויין את השיוויון.

הסרבים עלו טוב יותר את המחצית השניה והיו קרובים למצוא שוב את השיוויון, אבל בדקה ה-52 הוכשל לארסון ברחבה על ידי אלקסיץ', איברהימוביץ' ניגש לבעוט וירה את הפנדל פנימה. עד לסיום היו יכולים המארחים לכבוש עוד פעמיים, אבל שחקניהם לא היו מספיק מרוכזים מול השער, והרמן נאלץ להסתפק בניצחון הדחוק יחסית. בכך השלימה שבדיה את הכנותיה, וסיכמה שני ניצחונות במשחקי ההכנה (הראשון שבהם היה מול איסלנד עם ניצחון 2:3), ועתה היא יכולה להתפנות להתחיל ולהתכונן למשחק הלא פשוט מול אוקראינה והקהל המקומי.

ואם בשבדיה מחפשים עוד סיבות להיות אופטימיים, הרי שיריבתם במשחק הפתיחה נחלה הערב הפסד כואב לטורקיה, שכלל לא העפילה ליורו. אוקראינה נחלה הפסד ביתי 2:0 בידי הטורקים, ואם מוסיפים לכך את ההפסד שלהם לפני ארבעה ימים לאוסטריה (3:2), הרי שהמארחת של הטורניר נראית במצב רע מאוד. קאנר ארקין העלה את הטורקים ליתרון בדקה ה-30, האוקראינים שלחו את שבצ'נקו למחצית השניה אבל גם הוא לא מצא את הרשת, ובדקה ה-70 חתם מוסטפה פקטמק את תוצאת המשחק.

נבחרת שבדיה בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully