וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נבחרת ישראל קינחה את טורניר ההכנה בניצחון

הבנות גברו על רומניה 63:75 וסיימו את הטורניר עם ניצחון ושני הפסדים. 19 לדורון. בושינסקי: "חשוב שלא נחזור על טעויות"

נבחרת הנשים של ישראל ערכה הערב (שלישי) את המשחק השלישי והאחרון שלה במסגרת טורניר ההכנה בבלגרד לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת פגשה את רומניה וניצחה 63:75. שי דורון סיימה משחק מצוין עם 19 נקודות.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ב-22:22, אך ברבע השני ישראל הצליחה לייצר יתרון וירדה להפסקה ב-31:42. גם במחצית השנייה ישראל שמרה על היתרון וסיימה כאמור עם ניצחון. לצד הניצחון הזה, בשני המשחקים הראשונים בטורניר ישראל ירדה מנוצחת מול איטליה וסרביה.

דורון כאמור קלעה 19 נקודות. מלבדה, ג'ניפר פליישר הוסיפה 13, שירן צעירי 12, קטיה אברמזון 11, קטיה לויצקי 6, נועה גנור 5, לירון כהן ובראשידה אלוהים 4 כל אחת ואורטל אורן סיימה עם נקודה. מחר תשוב הנבחרת לארץ וביום שישי היא תמשיך בהכנותיה לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה. המשחק הרשמי הראשון יתקיים כבר בשבוע הבא (16/6) מול אוקראינה. כל משחקי הבית של הנבחרת יערכו בבית מכבי בראשון לציון במוצ"ש בשעה 21:00.

עוזרת מאמן הנבחרת, דליה בושינסקי: "אני חושבת שמגיע לשחקניות כל הכבוד על הניצחון לאור מה שעברנו אתמול ובמיוחד כשמדובר במשחק שלישי רצוף. הבנות שיחקו יוצא מהכלל ברוב שלבי המשחק ואני גאה בהן. המשחק הראשון מול איטליה היה פספוס, הובלנו ברוב המשחק ויכולנו לנצח. לכן למחרת היה קצת קשה מול סרביה, כך שהיה קושי פיזי ומנטלי. היום עשינו את העבודה, אנחנו לומדים וחשוב שלא נחזור על טעיות. עוד עשרה ימים מתחיל המאני טיים".

קטיה אברמזון: "הטורניר היה קשה בגלל העומס, אבל זה טוב כדי להיכנס לכושר ולבחון באיזה מצב אנחנו נמצאות". על יכולתה האישית אמרה: "אני מנסה לעזור כמה שיותר לנבחרת ומשתפרת ממשחק למשחק. כקבוצה יש לנו עוד עבודה ואנחנו חייבות להגיע יותר מוכנות למשחקים, אבל יש שיפור ואני מקווה שעד המשחק הראשון אנחנו נהיה מוכנות ונצליח לעבור את השלבים".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully