וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אם זה תלוי בי, אשאר בריאל עד סוף הקריירה"

חלוצה של ריאל מדריד קושר את עתידו עם המועדון, ומשוכנע שמגיע לו לזכות בכדור הזהב: "יש לי סיכוי טוב, זה חלום"

אוהדי ריאל מדריד, שימו לב: כריסטיאנו רונאלדו, החלוץ שאתם כל כך אוהבים, מבטיח שכל עוד הדברים תלויים בו, הוא יסיים את הקריירה במועדון. השחקן בן ה-27, שעבר לריאל ב-2009 תמורת 94 מיליון יורו אחרי שש שנים במנצ'סטר יונייטד, העניק ראיון ל'מארקה' ובו הוא שיתף מעט לגבי התוכניות שלו לעתיד.

רונאלדו, שהבקיע 60 שערים בכל המסגרות בעונה החולפת, סירב בפעמים קודמות להתחייב כי הוא יישאר בריאל, אבל כעת הוא נשמע מעט אחרת: "אם זה תלוי בי, אני אשאר במדריד עד סוף הקריירה שלי, אבל זה לא תלוי בי". בנוגע לעובדה שמאמנו ז'וזה מוריניו יישאר בריאל עד 2016, הוא אומר: "זה היה מושלם, אני שמח לגבי זה. מועדון כמו מדריד חייב מאמן ברמה גבוהה כמו מוריניו. הוא צריך להיות כאן. זה ברור שמדריד לא תזכה באותה כמות תארים עם או בלי מוריניו".

החלוץ שידוע גם באהבה העצמית הרבה התייחס לסיכוייו לזכות בכדור הזהב, ואמר על כך: "אני לא רוצה לחשוב יותר מדי על זה, אבל אני לא יכול להכחיש שאני נרגש מהעובדה שאני יכול לזכות בתואר הזה מכיוון שזה חלום של כל שחקן. כדור הזהב זה השיא של שחקן, אבל לא אני זה שבוחר, ולכן כל מה שאני יכול לעשות זה לחכות. אם להיות כנים, אני חושב שיש לי סיכוי טוב לזכות בתואר או לפחות להיות מועמד אליו. הייתה לי עונה מצוינת. זה ברור לי ששחקנים אחרים בריאל ואני עצמי ראויים להיות מועמדים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully