וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "חשוב שלא נעשה בושות"

ההתאחדות קיימה טקס לציון שנה ליורו 2013 והיו"ר פנה לשחקנים והוסיף: "הטורניר - הפרסומת הטובה ביותר לישראל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעוד קצת יותר משנה, ב-15 ביוני 2013, תיפתח בישראל אליפות אירופה לנבחרות צעירות. לכבוד המאורע, התקיים היום (שלישי) בבית הנבחרות בשפיים טקס חגיגי לציון המאורע בנוכחות יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ונציגי הנבחרות. באירוע הציגו המארגנים גם את התכנית השיווקית והפרסומית לטורניר.

"בעוד שנה מהיום נעמוד במרכז הבמה של הכדורגל האירופאי. ישראל תשתייך באופן מעשי לרשימה המכובדת של מדינות שחיות ונושמות כדורגל", נאם לוזון. "הרבה עבודה מאחורי הקלעים נעשתה על מנת שנוכל לעמוד כאן היום ולהתחיל את הספירה לאחור. אני לא אסתיר את הגאווה וההתרגשות שאופפים אותי בעקבות העובדה שהטורניר השני בחשיבותו ברמת הנבחרות של אופ"א מגיע לישראל. הטורניר הזה הוא הזזדמנות של כל ישראל להכיר ולראות את הכוכבים של מחר כבר היום. ההצלחה של הטורניר שישודר ברחבי אירופה והעולם כולו היא הזדמנות בלתי חוזרת להראות את הצד האחר של ישראל. לא רק בתחום יכולת הארגון המופלאה שלנו, אלא גם בתחום התיירות, הכנסת האורחים והיצירתיות. כל אלה יהוו את הפרסומת הטובה ביותר לישראל".

היו"ר המשיך: "בעוד שנה מהיום יוכל כל ילד וילד בישראל לראות את הנבחרות הטובות ביבשת כאן ליד הבית, במחירים אטרקטיביים ובמתקנים חדשים ומתקדמים. אין לי ספק שכל ישראל תתאחד למען מטרה אחת - לתמוך בהצלחת ישראל והצלחת הנבחרת. אני גם רוצה להודות לצוות המאמנים של היורו. אני בטוח שאת העבודה הקשה והטובה נראה על המגרשים ומחוצה להם במהלך הטורניר. שיהיה בהצלחה לכולנו ובעיקר לגיא ולנבחרת שלנו. חשוב שלא נעשה בושות למרות שיהיו פה נבחרות ברמה הגבוהה ביותר. מאמין בכם וסומך עליכם".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully