וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועדה לרפורמה בכדורגל: "ההתאחדות תממש את כל ההמלצות"

הוועדה מטעם ההתאחדות לרפורמה בכדורגל התכנסה לישיבה בתל אביב, נמני: "יש לנו מנדט מלא, המסקנות ייושמו תוך שנה"

הוועדה הציבורית לבחינה ולגיבוש המלצות לרפורמה בענף הכדורגל בישראל ובהתאחדות לכדורגל, התכנסה היום (שלישי) לישיבתה השניה בתל אביב. בראש הוועדה עומד מפכ"ל המשטרה לשעבר דודי כהן, ובין חברי הועדה נמצאים הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר, שחקן העבר אבי נמני, ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, ועורך מעריב ניר חפץ.

דודי כהן אמר לתקשורת שהוזמנה לחלק מישיבת הוועדה: "אני סבור שהציבור הישראלי כמהה לשינוי מהותי מכל הבחינות, ולכן החברים בוועדה נרתמו לדון בזה כדי לקחת את הכדורגל שלנו למקום הרבה יותר טוב. אחד הדברים שהצוות הביא לנכון לדון בהם הוא הסוגייה של אבי לוזון ומימוש כל ההמלצות של הרפורמה. יש אמירה חד משמעית של ההתאחדות לממש את כל ההמלצות. אפשר לשים את הכדורגל במקום אחר וזה לדעתי הדבר המרכזי. אנחנו נדון במבנה ההתאחדות, מבנה הליגות, התקנון, והתקציבים. אין לי ספק שהוועדה הזאת תביא את השינוי".

חבר הוועדה יעקב שחר הוסיף: "אני שמח שהפניה להקמת הוועדה באה מההתאחדות לכדורגל. זה מראה שיש רצון לשינוי בהתאחדות וזה מה שהנחה אותי כשהתבקשתי מאבי לוזון להקים ועדה כזאת. אני מאוד שמח שיש פה לא רק נציגים מהציבור, האקדמיה והמשפט אלא גם כדורגלן עבר בנבחרת ישראל שיודע בדיוק מה חסר ומה צריך להוסיף. אם נעזור להתאחדות לקדם את הכדורגל, כולנו הרווחנו".

יו"ר הוועדה דודי כהן התייחס לזמן העבודה הצפוי שלה ואמר: "הצבנו לעצמנו פרק זמן מדוייק לסיים את העבודה, וזה יקרה תוך שלושה חודשים וחצי".

סוכן השחקנים אבי נמני אמר: "ההתאחדות לכדורגל התחייבה ליישם את מסקנות הוועדה בתווך זמן קצר. לכולם יש אינטרס להביא את הכדורגל למקומות יותר טובים ולהפוך אותו לשקוף ונקי. יש לנו את היכולת לעשות זאת. הוועדה תסתיים בעוד כשלושה חודשים, המסקנות אמורות להיות מיושמות תוך שנה. אנחנו לא מסתכלים על טובת הכדורגל בראייה לטווח הקצר, אלא לטווח הארוך. יש לנו מנדט מלא מההתאחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully