וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני יופיע בטקס הפתיחה של לונדון 2012

הזמר הבריטי התראיין ל-BBC, ואישר את השמועות שרצות כבר מספר שבועות. קרייג בלאמי חשף: "אהיה בסגל נבחרת בריטניה"

הזמר הבריטי פול מקרטני אישר אתמול (שני) באופן רשמי כי יופיע בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בלונדון, שיתקיים ב-27 ליולי באצטדיון האולימפי. בכך אישר מקרטני, אקס להקת הביטלס, את השמועות לפיהן יהיה אחד האומנים הבריטים הבכירים שישתתפו בטקס הפתיחה.

"אני כבר סגור שם", אמר מקרטני בראיון לרשת ה-BBC והוסיף שהוא יהיה זה שינעל את הטקס. נכון לעכשיו, מדובר בפרט היחיד שנחשף לתקשורת בנוגע לטפס הפתיחה של המשחקים בלונדון, שמי שיביים אותו אותו יהיה דני בויל, במאי הסרטים "טריינספוטינג" ו"נער החידות מבומביי".

מי שמתרגש לא פחות מהמשחקים האולימפיים הקרבים הוא קרייג בלאמי, חלוצה הוולשי של ליברפול, שהתראיין ל"סאן" ואמר בבטחון מלא: "אני אהיה בסגל נבחרת בריטניה למשחקים האולימפיים. אני אמור לשמור את זה בסוד, אבל אני לא". בלאמי חשף למעשה את היותו אחד משלושת השחקנים המבוגרים שיהיו בסגל, אותו אמור לפרסם עד סוף השבוע המאמן סטיוארט פירס. כזכור, התקנון מאפשר לכל נבחרת לשתף שלושה שחקנים מבורים, כשכל השאר הם שחקנים צעירים עד גיל 23. לפי השמועות וההערכות, שני המבוגרים הנוספים פרט לבלאמי יהיו דייויד בקהאם וריאן גיגס. נבחרת בריטניה תשחק בשלב המוקדם של טורניר הכדורגל נגד סנגל, איחוד האמירויות ואורוגוואי.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully