וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.ס.ז' הציעה 40 מיליון יורו על זלאטן

הקבוצה העשירה מבירת צרפת, ששייכת לבעלים קטארי וכשלה במאבק האליפות, מנסה להנחית גם בפגרה הנוכחית שם ענק

האם המעבר הכי גדול של הקיץ יקרה כבר בתחילתו? פריס סן ז'רמן, על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית והאיטלקית, הציעה למילאן 40 מיליון יורו עבור החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ'.

איברה בן ה-30, חזר לפני שנתיים למילאנו, לאחר ששיחק בעבר באינטר ומשם עבר לברצלונה. הוא לא השתלב בנואו קאמפ ונחת אצל הרוסונרי, איתם זכה כבר בעונה הראשונה באליפות איטליה. העונה לעומת זאת, זה הלך פחות טוב ומילאן ראתה את הגב של יובנטוס, כאשר עבור זלאטן הייתה זו הפעם הראשונה אחרי שמונה עונות בה הוא לא זוכה באליפות.

פ.ס.ז' נכשלה גם היא העונה ולמרות שהשקיעה מיליונים רבים והנחיתה בין היתר את חבייאר פסטורה והמאמן קרלו אנצ'לוטי, היא נכנעה במאבק האליפות בצרפת למונפלייה הקטנה. בבירת צרפת החליטו לא להתייאש ולקראת העונה הבאה הם הולכים בכל הכוח על החתמות גדולות נוספות, הראשונה שבהן, כך הם מקווים, תהיה של החלוץ הנהדר.

על פי הדיווחים, סן ז'רמן כבר פנתה לנשיא מילאן אדריאנו גליאני, אחרי שהבעלים הקטארים של הקבוצה אישר את סכום ההצעה. פ.ס.ז' מציעה למילאן 34 מיליון יורו באופן מיידי ועוד שישה נוספים לאחר מכן. זלאטן נרכש מברצלונה תמורת 24 מיליון יורו ובמידה שהוא אכן יימכר, כמו גם תיאגו סילבה, בו חושקת ברסה, הרי שלמילאן יהיו הרבה מאוד מזומנים בקופה על מנת להתחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully