וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עמית בן דוד חתם לשנתיים נוספות

4.6.2012 / 21:47

הרכז הותיק (34, 1.88 מ') ממשיך במדי הכתומים, ומצטרף לחנוכי, שולמן ויוטר. סימן שאלה לגבי המשך דרכו של קיצ'ן

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הרכז הישראלי עמית בן דוד לשנתיים נוספות. בן דוד היה מהברגים המרכזיים בהצלחת הקבוצה, שהגיעה לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור, ובראשון לציון, שם שואפים להמשכיות של הסגל, החליטו להאריך את חוזהו. מלבד בן דוד מחזיקים בחוזה לעונה הבאה גם אייל שולמן, ניצן חנוכי ואור סולומון. בגזרת הזרים האריכה הקבוצה את החוזים של אדריאן יוטר ודרווין קיצ'ן, על פי אופציה שהחזיקה, אך לגבי קיצ'ן קיים סיכוי כי יעזוב לקבוצה מחו"ל תמורת פיצוי כספי.

בן דוד (34, 1.88) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לקראת סוף גיל הנוער עבר למכבי רעננה. הוא היה מהשחקנים הבולטים בנבחרות הנוער והעתודה אך לא קיבל צ'אנס בבוגרת. אחרי ארבע עונות כשחקן ספסל במכבי רעננה הוא עבר להפועל חולון אך בה הוא גם לא בא לידי ביטוי, ואחרי עונה עבר להפועל צפת, שהייתה בליגת העל. בעונת 2001/2 העלה ביחד עם אבי אשכנזי את עירוני נהריה לליגת העל.

אחרי עונה טובה בראשון לציון, הוא חזר לנהריה של אשכנזי ושיחק שם עד עונת 2006/7. בעונה לאחר מכן שיחק בהפועל גלבוע/עפולה וירד עם הקבוצה ליגה רק כדי לחזור לשנתיים נוספות אצל אבי אשכנזי במכבי חיפה. בעונה שעברה שיחק בן דוד בהפועל חולון, ואף שימש קפטן כשרשם 6.9 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה רשם במדי הכתומים 5.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully