וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: האם סלטה ויגו וקורדובה סיכמו על תוצאה?

סלטה נזקקה לנקודה כדי לעלות, קורדובה כדי להגיע לפלייאוף והמשחק התנהל על מי מנוחות והסתיים ב-0:0. צפו והכריעו

סלטה ויגו עלתה אמש (ראשון) לליגה הבכירה בספרד. עד כאן, הכל מצוין וכל המחמאות מגיעות לקבוצה הסימפטית מגליסיה, שחוזרת למקומה הטבעי אחרי חמש שנים. התכולים סיימו את העונה הסדירה במקום השני, אחרי השכנה דפורטיבו לה קורוניה, עם 85 נקודות.

הבעיה היא הדרך של סלטה לעלייה והכוונה היא למשחק אמש, שהסתיים ב-0:0 מול קורדובה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שנקודה אחת תשרת את האינטרסים של שתיהן. סלטה הייתה זקוקה לה כדי להבטיח את העלייה וקורדובה כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף, על חשבון אלמריה.

על כר הדשא, העניינים התנהלו בדרך פלא בצורה שלא סיכנה את שתי הקבוצות. אפס כרטיסים, צהובים או אדומים, נבדל אחד לשתי הקבוצות גם יחד ו-1,591 מסירות מדויקות מצד השחקנים על כר הדשא. לצורך ההשוואה, במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות של ברצלונה מול צ'לסי, השלימו שחקניו של פפ גווארדיולה 754 מסירות מדויקות, פחות מחצי מאשר במשחק אמש.

המשחק בין סלטה לקורדובה הזכיר לרבים משחקים מכוערים מהעבר ובעיקר את ה-0:1 המפורסם של גרמניה על אוסטריה במונדיאל 1982, שסידר לשתי הנבחרות כרטיס לשלב הבא, על חשבון אלג'יריה האומללה. למרות זאת, בספרד החליטו שלא לפתוח בחקירה. צפו בתמונות מאמש והכריעו- האם התוצאה הייתה קבועה מראש?

  • עוד באותו נושא:
  • סלטה ויגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully