וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: באלוטלי כשיר, ברצאלי יחמיץ את היורו

החלוץ נטש את האימון, אך בדיקה הראתה שמדובר בעייפות ולא בפציעה. הבלם ייעדר 20 ימים וצפוי להיות מוחלף בשחקן אחר

הנבחרות הגדולות של היבשת ממשיכות להתכונן ליורו ואצל רובן, זה נעשה בצורה לא אידיאלית במיוחד. אחת מאלו שנמצאות בצרות, אולי אפילו יותר מכל האחרות, היא נבחרת איטליה, שנאלצת להתמודד עם פרשת השחיתות החדשה במדינה וספגה תבוסה 3:0 מרוסיה במשחק ההכנה ביום שישי האחרון.

כעת, מכה נחתה על הסקוואדרה אזורה, לאחר שנודע היום (שני) כי אנדראה ברצאלי, בלמה של יובנטוס, יחמיץ 20 ימים והוא לא צפוי להישאר בסגל לטורניר. ברצאלי נפצע מול הרוסים והוא בוודאות לא יהיה כשיר עד לחצי הגמר, אך באיטליה שומרים את ההחלטה על החלפתו לרגע האחרון וייתכן כי היא תגיע רק ביום שישי.

לפחות בגזרת מריו באלוטלי הגיעו קצת חדשות טובות. החלוץ הדאיג מאוד את ראשי הנבחרת לאחר שנטש את האימון היום. למזלם של האיטלקים, בדיקות שנערכו לחלוץ של מנצ'סטר סיטי גילו כי לא מדובר בפציעה והרגישות שבאלוטלי חש נבעה מהעייפות. גם פציעה בברך ימין, בה השחקן כבר נפגע בעבר, נשללה בבדיקות והוא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של האיטלקים בטורניר, מול אלופת העולם ואירופה ספרד, ביום ראשון הקרוב.

נאני ייעדר מהמשחק מול גרמניה?

לא רק באיטליה יש צרות. בנבחרת פורטוגל, לצד התוצאות החלשות להחריד במשחקי ההכנה, חוששים שכוכב מנצ'סטר יונייטד לואיס נאני, לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה מול גרמניה, ביום שבת הקרוב בבית ב'.

נאני כבש את השער הבודד של הפורטוגלים בהפסד 3:1 לטורקיה במשחק ההכנה האחרון שלהם, אבל הוא גם סבל מפציעה ברגלו הימנית במהלך המשחק, כאשר בדיקות שנערכו גילו כי זו פציעה שהוא סחב במהלך העונה.

למרות החששות, הפציעה לא נראית חמורה במיוחד ונאני אמר: "נבהלתי באותו רגע, זה היה תיקול מסוכן וכאב לי מאוד. עדיין כואב לי, אבל אני חושב שאחלים בימים הקרובים. נראה מתי אוכל לחזור, אולי יש לי נקע קטן. אני מאמין שאוכל לשחק מול גרמניה".

לאתר יורו 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully