וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: החוק הרוסי יחזור, הפיינל פור יבוטל

4.6.2012 / 17:10

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה צפויה לאשר קיום סדרות בחצי גמר הפלייאוף. הגמר יהיה משחק אחד בנוקיה או בית וחוץ

דירקטוריון מנהלת ליגת העל יתכנס ביום שני הבא, על מנת לדון בשתי סוגיות מרכזיות – שיטת המשחקים ומספר הזרים לעונת 2012/13. הדירקטוריון מונה בשלב הזה את 11 נציגי הקבוצות, את נציג איגוד הכדורסל דוד פריש ואת אבנר קופל, יו"ר הדירקטוריון. נציג הפועל תל אביב אמור להיות נוכח בישיבה, אך עדיין לא יוכל להצביע. פריש אמור להימנע מהצבעה ועל מנת שלא ליצור מצב של מספר קולות זוגי, קופל גם לא אמור להיספר במניין הקולות.

בימים האחרונים מנסות הקבוצות השונות לסגור את הנושא בשיחות פרטיות לפני הישיבה. בנושא אחד קיימת כמעט תמימות דעים – שיטת המשחקים. מרבית קבוצות הליגה מסכימות על ביטול הפיינל פור, כאשר השיטה המוסכמת היא שלושה סיבובים מלאים, בלי קשר למספר הקבוצות שיהיו לבסוף בליגה. לאחר מכן, ייערכו סדרות של הטוב מחמישה משחקים ברבע גמר ובחצי גמר הפלייאוף. הגמר ייערך בשיטה של משחק אחד בהיכל נוקיה או בשיטת בית וחוץ, כפי שייקבע בימים הקרובים.

לגבי שיטת הזרים קיים רוב להחזרת החוק הרוסי במתכונת של חמישה זרים בסגל. הקבוצות התומכות במתכונת זו הן מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל גלבוע/גליל עליון, מכבי חיפה, בני השרון/הרצליה ומ.כ. הבקעה. במצב בו יובטח רוב, צפויות הקבוצות המתנגדות להצביע בעד החוק הרוסי, על מנת ליצור מצב של העברת החוק בפה אחד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully