וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: המאמן בראד גרינברג חתם לשנתיים

4.6.2012 / 9:12

מי שהיה עוזר מאמן ב-‪NBA‬ והג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, חתם בכרמל. רוזן: "צעד היסטורי, מעולם לא היה בישראל מאמן כזה"

מכבי בזן חיפה הודיעה הבוקר (שני) שהיא מינתה למאמן הקבוצה את בראד גרינברג בן ה-58. גרינברג היה בעבר הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה ועוזר מאמן ב-NBA, וכמו כן אימן בליגת המכללות, ומגיע לכרמל עם רזומה בהחלט מרשים.

מחיפה נמסר שהמאמן היהודי-אמריקני, שמחזיק ב-30 שנות ניסיון של אימון בארה"ב, יפתח את העונה הרגילה ב-8 באוקטובר בהיכל רוממה המחודש בן 5,000 המושבים. בין הצדדים כבר היה סיכום, אך מה שמנע את החתימה היה בדיקה שערכה חיפה מול ארגון המאמנים, וזאת בעקבות ההשעייה של גרינברג מאימון במכללות לאחר שגייס שחקנים באופן לא חוקי למכללת רדפורד.

"מינויו של בראד גרינברג כמאמן הראשי של מכבי בזן חיפה הוא צעד היסטורי, כי מעולם לא היה בישראל מאמן עם הנסיון המקצועי של בראד באימון ובניהול", נמסר מבעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "אנו מאמינים שכישורי ההנהגה וידיעת המשחק של בראד הופכים אותו לאדם הנכון, שיצליח להחזיר למכבי חיפה את מסורת הנצחונות שלהם".

אני מתרגש ולכבוד הוא לי להיות המאמן הראשי של מכבי בזן חיפה", אמר גרינברג. "חלמתי לאמן כדורסל מקצועי בישראל, וברצוני להודות לג'ף רוזן על המינוי. מאז שרכש ג'ף רוזן את מכבי חיפה, אני עוקב אחריה וכולי ציפייה לאמן קבוצה מנצחת בחיפה בעונה המתקרבת".

במהלך העונה החולפת גרינברג אימן בוונצואלה, שם הוא גם משמש כעוזר מאמן הנבחרת ונצואלה. בין 2007 ל-2011 אימן גרינברג את קבוצת הכדורסל של אוניברסיטת רדפורד, והוביל אותה לטורניר כדורסל המכללות. הוא זכה בתואר מאמן השנה של ה-Big South; לעונת 2008-09. לפני כן היה מנהל תחום הכדורסל באוניברסיטת דרום פלורידה בין השנים 2001 ל-

ב-1984 שימש כעוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס מה-NBA במשך שתי עונות ושל הניו יורק ניקס במשך עונה אחת. ב-1996 מונה גרינברג כג'נרל מנג'ר של פילדלפיה סיקסרס, שם בחר את אלן אייברסון בבחירה הראשונה בדראפט. כמו כן עבד בפורטלנד בלייזרס.

גרינברג חתם על חוזה לשנתיים עם מכבי חיפה והחוזה ייכנס לתוקף ב-1 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully