וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל הפסידה 2:0 למקסיקו

הסלסאו נעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים, כשנכנעו במסעם בארצות הברית להקשתה של ג'יו דוס סנטוס ופנדל של צ'יצ'ריטו

נבחרת ברזיל, המקיימת סדרת משחקי ידידות לקראת האולימפיאדה בלונדון, נעצרה הערב (ראשון) אחרי שמונה ניצחונות רצופים כשהפסידה 2:0 למקסיקו באצטדיון של דאלאס קאובויס בטקסס. כ-80 אלף צופים נכחו באצטדיון, חלקם מקסיקנים שחצו את הגבול במיוחד לכבוד המשחק, והם נהנו בעיקר מהיכולת של נבחרתם. ברזיל תנסה לחזור למסלול הניצחונות בשבת, אז תחתום את המסע שלה בארצות הברית עם קרב יוקרתי מול ארגנטינה.

מאנו מנזס עלה בדיוק עם אותו הרכב שהביס 1:4 את ארצות הברית בשבוע שעבר, אך הפעם ניימאר, הולק, אוסקר והחברים לא הצליחו למצוא את הרשת וירדו מנוצחים. ברזיל אמנם שלטה במשחק, החזיקה הרבה יותר בכדור וגם ראתה שער של לאנדרו דמיאו נפסל בדקה ה-10, אבל הנבחרת של חוסה מנואל דה לה טורה הייתה יעילה יותר. בדקה ה-22 כדור ארוך של פאבלו באררה מצא את ג'יו דוס סנטוס, שמזווית קשה בצד שמאל הקשית באומנות (ואולי בכלל ניסה להגביה) מעל רפאל. 11 דקות לאחר מכן אותו דוס סנטוס הוכשל ברחבה על ידי חואן, וחאבייר הרננדס, הלא הוא צ'יצ'ריטו, דייק מהנקודה הלבנה וחגג את שערו ה-26 ב-36 משחקים במדי 'אל טרי'.

מקסיקו הייתה קרובה להשיג את השלישי עם פתיחת המחצית השנייה, אך הסלסאו נחלצו בשלושה מקרים שונים. גם כניסתם של לוקאס ואלשנדרה פאטו לא הועילה, וברזיל הסתפקה בבעיטות מרחוק של הולק, שהתקרב קצת לאחר מכן ונעצר אצל חסוס קורונה בדקה ה-74. שמונה דקות לאחר מכן סברו מסה כעס על תיקול מצידו של ניימאר ודחף את הכוכב הברזילאי אל הקרקע. שני השחקנים ספגו כרטיס צהוב, והמשחק שהתחמם לקראת סיומו ננעל ללא מורחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully