וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נבחרת ישראל הפסידה 70:65 לאיטליה במשחק הכנה

הנבחרת המתכוננת למוקדמות אליפות אירופה נוצחה בפתיחת טורניר ההכנה בסרביה. שי דורון קלעה 21 נק'. רבי: "אני מרוצה"

נבחרת הנשים של ישראל, המתכוננת למוקדמות אליפות אירופה שתתקיים, ערכה הערב (ראשון) משחק אימון ראשון מתוך שלושה במסגרת טורניר ההכנה בסרביה, בו הפסידה 70:65 לאיטליה. מחר תתמודד הנבחרת מול סרביה (בשעה 21:30) וביום שלישי מול נבחרת רומניה (19:00).

השחקניות הישראליות שיחקו נגד נבחרת איטליה והובילו ברוב שלבי המשחק. מאמן הנבחרת אלי רבי היה מרוצה מהמשחק הראשון בסדרה: "היה משחק אימון טוב שלנו. במחצית הובלנו 30:39, אבל ברבע האחרון עשינו מספר טעויות קריטיות שנתנו יתרון ליריבה. בסופו של דבר הן ניצחו, אבל אני מרוצה ממשחק האימון".

שחקנית הנבחרת שירן צעירי הוסיפה: "סך הכל היה משחק טוב ויש שיפור. היו הרבה מהלכים יפים שלא נראו כבר הרבה זמן בנבחרת". במהלך המשחק נפצעה צעירי והיא מקווה כי מחר תוכל לשוב ולשחק: "השנה אמורה להיות השנה שלי ושל נעמי (קולודני) בגלל שלייני סלווין איננה בנבחרת. אני מקווה שמשחקי האימון האלה יכניסו אותנו לעניינים ונוכל לתרום לנבחרת כמה שיותר ולהצליח".

קלעו לנבחרת ישראל: שי דורון 21 נקודות, לירון כהן 10, קטיה לויצקי 9, אורטל אורן 6, קטיה אבמרזון 5, בראשידה אלוהים 4, נועה גנור ושירן צעירי 3 כל אחת, נעמי קולודני וג'נייפר פליישר 2 כל אחת.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully