וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי ינחת וייפגש עם ברקת

3.6.2012 / 21:15

המאמן יבדוק אפשרות לצרף את אחד הזרים הצעירים ששוחררו ממכבי ת"א. ישראלביץ' הוצע, שמעון הרוש יפנה לבוררות

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, ינחת מחר (שני) בישראל וייפגש בתוך 24 שעות עם הבעלים אלונה ברקת. המאמן יגיש לברקת רשימת שמות בהם הוא מעוניין והשניים, יחד עם המנכ"ל אסי רחמים, ינסו לבנות את התבנית המקצועית שמתאימה למאמן בכפוף למגבלות התקציב. ביממה האחרונה נבדקה אפשרות לצרף את אחד השחקנים הזרים הצעירים ששוחררו ממכבי תל אביב. נמצא כי מתוך רשימת הזרים שתעזוב את קריית שלום, הבלם רוברטו פונצ'ץ והחלוץ מוסא קונאטה הם השחקנים היחידים שבאר שבע יכולה לעמוד בעלויות שלהם. כל עוד לוי לא בארץ, לא תיעשה פניה אליהם.

במועדון אישרו את הפניה למהראן ראדי, שדרש מיליון שקל נטו לעונה. "הוא הגזים בדרישות שלו. אין הרבה שחקנים בישראל שמרוויחים סכומים כאלה", אמר מקורב לעסקה. באר שבע פנתה בסוף השבוע לקבוצתו הקרואטית של מירקו אורמוש, היידוק ספליט, והציעה לרכוש 70 אחוז מכרטיסו תמורת 250 אלף יורו. עם החלוץ תומר סוויסה לא יחל משא ומתן עד שקרית שמונה לא תרד מדרישתה לקבל עבורו 1.9 מיליון שקל. השוער דניאל ליפשיץ מעדיף לחפש קבוצה בחו"ל ולא להישאר בבאר שבע בעונה הבאה, למרות שבמועדון רוצים אותו לעונה נוספת.

סוכנו של המגן השמאלי שמעון הרוש, גלעד קצב, ייפגש השבוע עם הקבוצה במטרה לשחררו. במידה שלא יושג הסדר, הרוש יפנה לבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל. באותו מעמד ידונו הצדדים גם בנוגע לחוזהו של אוהד לויטה. הרוש הבהיר כי הוא לא מוכן להיות חלק מעסקת טרייד עם קבוצה אחרת, כפי שבמועדון רוצים.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' (30), ששוחרר ממכבי תל אביב, הוצע להפועל באר שבע. בשלב זה, לא ברור האם הקשר מעוניין לשחק בישראל או לחזור לקבוצת נעוריו, אוניון סנטה פה מארגנטינה, איתה הוא מנהל מגעים מתקדמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully