וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי דורש מבאר שבע מיליון שקל נטו לעונה

3.6.2012 / 12:48

הקשר יפחית מדרישותיו ויגיע? ההנהלה הציעה להיידוק לרכוש 70 אחוז מכרטיסו של אורמוש ב-250 אלף יורו. ניבאלדו הוצע

הפועל באר שבע פנתה בסוף השבוע לקבוצתו הקרואטית של מירקו אורמוש, היידוק ספליט, והציעה לרכוש 70 אחוזים מכרטיסו תמורת 250 אלף יורו. במועדון רוצים לרכוש את השחקן, שמחירו ירד אז מחצי מיליון יורו ל-300 אלף בלבד, לאחר שאלישע לוי נתן אור ירוק להחתמתו. "זה המועמד המוביל של הקבוצה כרגע", אמרו בבאר שבע. חלק מאנשי באר שבע כעסו בסוף השבוע לאחר שהתברר להם שמהראן לאלה חתם בהפועל חיפה. "הוא כבר היה עם רגל וחצי בבאר שבע", אמר מקורב לעסקה, "אבל אז הוא עשה פרסה והחליט לחתום בחיפה ברגע האחרון". אלישע לוי לא ייפגש עם ההנהלה היום, כיוון שהוא חוזר רק מחר מחופשה פרטית בסין. לוי רוצה גם את מהראן ראדי, שכרגע דורש מיליון שקל נטו לעונה. גם קלמי סבן הוזכר כאופציה בעמדת המגן הימני. עם החלוץ תומר סויסה לא החל משא ומתן משום שקרית שמונה דרשה עבורו 1.9 מיליון שקלים.

במועדון הבהירו הבוקר (ראשון) כי הבעלים אלונה ברקת לא מתכוונת להגדיל את התקציב ל-30 מיליון שקל. ההערכה היא שהתקציב שעמד בעונה שעברה על כ-22 מיליון, יגדל לכ-25 עד 26 מיליון, ולא יותר מכך. "צריך לזכור שחצי מהתקציב בלבד מיועד לשכר שחקנים, כמו בכל קבוצת כדורגל", ציינו במועדון.

השוער דניאל ליפשיץ לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה וכרגע מספר קבוצות מהליגה הלאומית מעוניינות בשחקן. השוער הצעיר שגדל במכבי חיפה ושיחק בליגה האירופית במכבי נתניה מנסה לצאת להתרשמות בקבוצה בחו"ל משום שהוא מחזיק בדרכון שבדי. סוכנו אדם קידן אמר: "לדניאל יש אופי מאוד מיוחד. העובדה שהוא דובר שבדית, צרפתית ואנגלית יכולה לעזור לו בהשתלבות במועדון אירופי. אנחנו בודקים אופציות באזור סקנדינביה, וממתינים להתפתחויות בקרוב".

מי שהוצע היום לקבוצה הוא ניבאלדו, הבלם הברזילאי ששוחרר ממכבי תל אביב אחרי שנתיים בקבוצה. עלויותיו של ניבאלדו גבוהות ולא ברור האם בקבוצה יהיו מסוגלים לעמוד בנטל הכספי.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully