וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: גומא אגייאר מעוניין לעזוב את הפועל ירושלים

3.6.2012 / 20:21

הלם בקבוצה מהבירה: אגייאר מעוניין לקבל בחזרה את כספו מהמועדון. מקורבו: "לצערנו קיימים פערים מהותיים וערכיים"

תפנית חדה בכל הנוגע לעתידה של הפועל ירושלים. לוואלה! ספורט נודע הערב (ראשון) כי לאחר כל המאבקים ומלחמות השליטה על הנהלת הקבוצה, עתה מתברר שגומא אגייאר מעוניין לעזוב את המועדון. גורם בכיר במחנה אגייאר אמר לוואלה! ספורט: "באנו בכוונה לתרום לעיר ולקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, אולם לצערנו קיימים פערים מהותיים, עקרוניים וערכיים בתפיסות המקצועיות. על כן אנחנו מוכנים להשיב את מניות הקבוצה לעמותה, בתנאי שיוחזרו לגומא חלק מהסכומים שהעמיד בקיץ שעבר".

כזכור העביר אגייאר למועדון כחמישה מיליון דולרים, מתוכם השתמשה הקבוצה בחלק מהסכום לעונה הנוכחית שכבר הסתיימה. חלק מהסכומים אמורים היו להיות מופנים לתפעול שוטף של המועדון בשנים הקרובות, אך עתה כאמור מבקש הבעלים חלק מיתרת הסכום בחזרה אליו. היועץ האסטרטגי של גומא אגייאר ליאור חורב, שאף מכהן כדירקטור בקבוצה התבקש להגיב לדברים, אך אמר: "אין לנו תגובה".

זהו רק תחילתו של הבלאגן: בין הצדדים קיימים חילוקי דעות קשים על סכומים שדני קליין דורש מאנשי אגייאר, שלטענתו היו אמורים להיות מועברים בהתאם להסכם שנקבע עימם מראש. כזכור, המצב בהנהלת הקבוצה סוער מזה מספר חודשים, כשקבוצת הניהול בראשותו של אגייאר ניסתה לתפוס פיקוד על המועדון, מה שכמעט והוביל לעזיבתו של קליין את הקבוצה, שחש כי סמכויותיו קוצצו.

מן הסתם, ההתפתחית הדרמטית תטרוף את הקלפים גם בגזרת דני קליין. היו"ר, ששקל ברצינות לסיים את תפקידו בקבוצה, יושפע כנראה מהכרזת אנשי אגיירא על רצונם לעזוב.
כזכור, רק בשבוע שעבר נפגש קליין עם אנשיו של אגייאר, אך הודיע כי למרות זאת הוא מעוניין לעזוב את המועדון, כשפגישה נוספת נבעיין נקבעה השבוע. בתוך כך הודיעה הספונסרית של הקבוצה, 'מגדל' כי בכוונתה לקצץ בתקציב לעונה הבאה ממיליון דולר ל-750 אלף דולר. כרגע, לא ברור האם יצליח אגייאר לקבל חלק מכספו חזרה, והאם תצליח הקבוצה למצוא תומך אחר במידה ואכן הכסף יוחזר, במטרה להעמיד סגל לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully