וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מגדל' הודיעה להפועל ירושלים כי תקצץ בתמיכה הכספית

30.5.2012 / 0:19

הספונסרית תשקיע בעונה הבאה 750 אלף דולר במקום מיליון. אם הקבוצה לא תשחק באירופה, ל'מגדל' יש אופציית יציאה

אם אין די בעננה הכבדה הרובצת על הפועל ירושלים, עקב העובדה שדני קליין עלול לעזוב את הקבוצה תוך יומיים, ניחתה היום (שלישי) על הקבוצה צרה חדשה: לוואלה! ספורט נודע כי חברת 'מגדל', הספונסרית של ירושלים, הודיעה לקברניטי הקבוצה כי בכוונתה לקצץ את תמיכתה הכספית לעונה הבאה, ממיליון דולר ל-750 אלף דולר.

ההודעה של מגדל על ה'תספורת', הינה משמעותית עבור האדומים, שכן בישיבה שהתקיימה לפני כשבועיים הוחלט, כי תקציב המועדון בעונה הבאה יקוזז ויעמוד על 18 מיליון שקלים, זאת לעומת 22 מיליון שקלים בעונה החולפת.

עוד נודע לוואלה! ספורט, שבחוזה בין 'מגדל' והפועל ירושלים קיים סעיף הקובע, כי אם הנהלת הקבוצה תתחלף, לספונסרית יש אופציה לצאת מההסכם. לנוכח חילופי השלטון בקבוצה ועזיבתו הצפויה של קליין, אותה אופציה בהחלט ברת מימוש עבור 'מגדל'.

יתרה מכך, 'מגדל' הכניסה סעיף לפיו, במידה שהפועל ירושלים לא תשתתף באירופה, היא יכולה לצאת מההסכם. כזכור, בישיבת הדירקטוריון שהתקיימה לפני כשבועיים, נתגלעו לא מעט מחלוקות סביב התקציב. בדיון הסוער הציעו חלק מהדירקטורים החדשים שהתקציב יפחת, ובתגובה הטיח בהם היו"ר אהרון פוגל: "אם הקבוצה לא תציג תקציב ראוי ולא תשתתף באירופה, 'מגדל' לא תהיה חלק מהפועל".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully