וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "ביורו, הפנדל שלי ייכנס"

כוכב נבחרת פורטוגל לא התרגש מהחמצת הפנדל בהפסד לטורקיה: "זה לא ישפיע עלינו". פפה: "רונאלדו הוא כמו מכונה"

נבחרת פורטוגל בצרות. החבורה של כריסטיאנו רונאלדו תחל את משחקיה בבית המוות של יורו 2012 כבר ביום שבת, עם קרב קשה מול גרמניה, כשבהמשך מצפים לה מפגשים גם מול דנמרק והולנד. ההכנה לטורניר, בלשון המעטה, לא עוברת בצורה מוצלחת במיוחד על הפורטוגלים. לפחות נאני שנפצע צפוי להיות כשיר כבר למשחק הראשון.

שני משחקי האימון היחידים שערכה פורטוגל לקראת הטורניר לא הסתיימו בצורה מוצלחת. תחילה היה זה תיקו מאופס ביתי מול מקדוניה ואמש (שבת), הגיע מפלה רצינית בדמות הפסד 3:1 לטורקיה, באצטדיון האור בליסבון, כאשר רונאלדו מחמיץ פנדל שיכול היה לאזן ל-2:2. "דברים כאלה קורים", אמר כוכב ריאל מדריד בהתייחסו לפנדל המוחמץ והבטיח: "ביורו, הפנדל הזה ייכנס. הנבחרת במצב טוב והתוצאה לא תשפיע עלינו. נגיע ליורו בטוחים ונחושים להצליח ככל האפשר".

בינתיים, חברו פפה התראיין לעיתון 'או ז'וגו' ולא נמנע מההשוואה המוכרת: "לדעתי רונאלדו יותר טוב ממסי, הוא שחקן שלם יותר. מה שהוא עשה בשנים האחרונות פשוט לא נורמלי. מדובר ברובוט, מכונה. רונאלדו ראוי להיבחר לשחקן הטוב בעולם".

המאמן פאולו בנטו, ניסה שלא להילחץ מהיכולת והתוצאה: "היינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש, חוץ מהסיומת. ההפסד לא הגיע לנו. אנחנו בטוחים בדרך שלנו ובמטרה ולא מפחדים מגרמניה". בעיתונות הפורטוגלית, היו פחות סלחנים וב'או ז'וגו' נכתב: "נצטרך עוד עבודה", תוך שהם מציינים את הניצחונות שהשיגו הדנים וההולנדים ואת שובו למגרשים של הקשר הגרמני בסטיאן שווינשטייגר.

בעוד שבפורטוגל דואגים, בצ'כיה חוגגים. שחקני הנבחרת, שתשחק כבר ביום הפתיחה של הטורניר מול רוסיה, עשו את דרכם מהבירה פראג לורוצלאב הפולנית, שם ייערך המשחק, על רכבת מהירה ומיוחדת, הצבועה בצבעי הדגל הצ'כי: "אני לא זוכר מתי הייתי ברכבת לאחרונה", אמר המגן הצעיר תיאו גברה סלאסי, "אולי כשהלכתי לבקר את סבא שלי. זה הרבה יותר נוח מאוטובוס ואני מקווה שהרבה אוהדים שלנו יעשו את אותה דרך". חברת הרכבות הצ'כית הודיע שתעמיד לראשות האוהדים רכבות שיעשו את המסלול מפראג למשחקי הנבחרת, כאשר של רכבת תקרא על שם כוכב עבר צ'כי.

לאתר יורו 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully