וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מאטס הומלס יישאר בדורטמונד עד 2017

הבלם האריך חוזהו בשלוש שנים עם הדאבליסטית. קלופ: "הוא יכול היה להצטרף לכל קבוצה באירופה, אבל בחר להישאר"

מאטס הומלס, הבלם הצעיר והפנטסטי של דורטמונד, מתכונן בימים אלה ממש למשחק הפתיחה של נבחרת גרמניה ביורו 2012, ביום שבת מול פורטוגל. בינתיים, הוא נהנה היום (ראשון) ממעט שקט נפשי ובשורות משמחות, לאחר שחתם לחמש שנים נוספות בשורות דורטמונד, הדאבליסטית הגרמנית.

הומלס, בן ה-23, גדל בכלל בבאיירן מינכן, אבל עבר ב-2008 לדורטמונד, שקנתה אותו אחרי שנה בה שיחק אצלה כמושאל. בשלוש השנים האחרונות, הוא הפך לעוגן במרכז ההגנה של הקבוצה והיה שותף לאליפות בעונה שעברה וכאמור, לדאבל הנהדר השנה.

כעת, עם החוזה החדש שלו, שישאיר אותו בצהוב-שחור עד קיץ 2017, הומלס ינסה להוביל את הקבוצה להצלחה גם בזירה האירופית, אבל קודם לכן, מחכה לו המשימה הלאומית בשבועות הקרובים. החוזה הנוכחי שלו אמור היה להסתיים ביוני 2014, אבל בדורטמונד רצו מאוד לראות אותו נשאר והופך לפני המועדון והאריכו את ההתקשרות בין הצדדים בשלוש עונות נוספות.

"אנחנו מאושרים ששחקן מפתח כמו מאטס הומלס חתם על חוזה לטווח ארוך", אמר המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל זורק, "הוא לא רק חשוב ביותר מבחינה הגנתית, אלא גם מהווה חלק מרכזי בבניית סגנון הקבוצה שלנו". המאמן יורגן קלופ הוסיף: "מאטס הומלס יכול היה להצטרף לכל קבוצה באירופה, אבל בחר להישאר בדורטמונד. זו התקדמות ענקית עבור המועדון".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully