וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: עמוס מנסדורף כבר לא מאמן את סבטלנה קוזנצובה

המאמן הוחלף כבר ב-26 במאי על ידי הרנאן גומי הארגנטינאי, עליו אמרה הרוסיה: "מאושרת, חיפשתי מאמן כמוהו הרבה זמן"

סבטלנה קוזנצובה (28 בעולם) הצליחה לא רע בימים האחרונים ברולאן גארוס, עד שנעצרה היום בשמינית הגמר. הרוסיה בת ה-26, שזכתה ב-2009 בטורניר החימר בפריס, הביסה לפני יומיים (שישי) 1:6, 2:6 את השלישית בעולם אגניישקה רדוואנסקה בדרך לשמינית הגמר, שם הפסידה 6:0, 7:5 לשרה אראני האיטלקיה.

מרבית מההצלחה של קוזנצובה בארץ נזקפה לזכותו של עמוס מנסדורף, שמונה למאמנה בתחילת אפריל, אלא שמסתבר שהקרדיט היה שגוי לחלוטין. זאת כיוון שהרוסיה פיטרה את מנסדורף כבר ב-26 במאי ולאחר שישה שבועות בלבד וחוסר הצלחה תחת המאמן הישראלי, כשבמהלך התקופה המשותפת שלהם הפסידה הטניסאית בסיבוב הראשון במדריד ורומא ובסיבוב השני בפס. את מנסדורף החליף בתפקיד הרנאן גומי הארגנטינאי.

קוזנצובה אף פרסמה הודעה באתר הרשמי שלה ב-26 במאי וצולמה עם מאמנה החדש, שגם נראה יושב ביציע ותומך בה במהלך המשחקים ברולאן גארוס. קוזנצובה עצמה אמרה לאחר המינוי של גומי כי: "אני צריכה מאמן שיגיע עם ביטחון ויעזור לי ולא מאמן שיגדל וילמד יחד איתי". על העבודה עם הארגנטינאי, שעבד בעבר עם מראט סאפין וארנסט גולביס אמרה קוזנצובה: "אני נהנית מאוד לעבוד איתו. אני חושבת שחיפשתי מאמן כמוהו במשך תקופה ארוכה. אני מבינה אותו בצורה מושלמת".

חשוב לציין שקוזנצובה עברה שלבים ארוכים מהקריירה שלה בספרד ודוברת ספרדית ולאחרונה אף הביעה חרטה על כך שעזבה את מאמניה הספרדים וחזרה להתאמן ברוסיה. לכן, סביר להניח שהחיבור עם גומי היה טבעי בשבילה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully