וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אי אפשר שכל שנה לא נקבל משכורות"

3.6.2012 / 10:26

שחקנים מחכים שידברו איתם על העונה הבאה, אך הרבה לפני כן, יש כאלה שאי תשלום המשכורות פוגע בהם: "חייבים פתרון"

העובדה שבית"ר ירושלים די מוקפאת בשלב הזה עד לרגע בו ארקדי גאידמק יכניס לקופת המועדון את הכסף שהבטיח, לא נותנת שקט לשחקנים. מעבר לעובדה שלא מעט שחקנים סיימו חוזה או רוצים לשבת עם קורנפיין על שינויים שבשלב זה היו"ר לא יכול לעשות זאת, הקבוצה חייבת לשחקנים פרמיות עבור משכורות חודש מרץ ואת משכורות אפריל כאשר בקרוב גם משכורות מאי ייכנסו לרשימה. שחקנים בקבוצה לא רגועים מהמצב. אחד אמר: "בסוף משלמים הכל אבל לא תמיד אפשר לחכות, זאת לא התקופה של ארקדי שאנשים מרוויחים מאות אלפים, לאנשים יש התחייבויות. אחד קנה אוטו, שי חדד מתחתן עוד חודש, לאחד יש חובות, זאת בעיה קשה. איפה הבקרה וההתאחדות שיידעו לתת פיתרון אחרי שהם אישרו את התקציב בקיץ? אי אפשר שבכל שנה לא נקבל משכורות מחודש מרץ".

איציק קורנפיין מכיר את הטענות הללו אבל בשלב זה אין אפשרות לעשות שום פעולה מעשית. גם הכסף שנכנס למועדון מגל יוסף וכנראה שגם ההקצאה שתגיע מההתאחדות בסך 400 אלף שקלים עשויים להתפנות לתפעול שוטף, היות ולבית"ר ירושלים יש חובות לספקים וגורמים שאין אפשרות לדחות אותם. קורנפיין מבין שהעניינים לא יכולים להימשך כך והקפאון מביא את המצב לנקודת רתיחה, לכן הוא ידרוש מגאידמק תשובות ברורות ומיידיות היות ובכל יום שעובר עיקר הלחץ מופנה אליו.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה לעניין המשכורות: "מועדון בית"ר ירושלים שילם עד היום את כל המשכורות שהיה חייב לשחקנים ובעלי תפקידים. המועדון לא נשאר חייב לאף שחקן שקל גם במידה ונוצר עיכוב בתשלום המשכורות. בשל גירעון שנוצר בתקציב הקבוצה, בעקבות חוסר העמידה בציפיות המקצועיות, מיקום נמוך בטבלה נגרמה פגיעה קשה בהכנסות הקבוצה. מוטב שכולם יתאזרו בסבלנות, בסופו של דבר המשכורות ישולמו לכולם".

בבית"ר ירושלים ימתינו השבוע לראות האם יהיו התפתחויות בנוגע לאריאל הרוש. הסוכן פיני זהבי עובד עבור השוער על נסיונות להוציא אותו לחו"ל באופן מיידי, כאשר ההופעה של הרוש נגד גרמניה תסייע לו מאוד. בנוגע לקובי מויאל, גלעד קצב משוחח עם מספר קבוצות בחו"ל לגביו, שכרגע הבעיה היא בנוגע לסכום המכירה של השחקן. אם מויאל היה שחקן חופשי, קצב היה מצרף אותו מיידית לקבוצה מעבר לים אך בכל מקרה קצב חושב שאף קבוצה לא תשלם יותר מחצי מיליון דולר על מויאל, ובית"ר תהיה חייבת להתפשר, כי בתום העונה הוא יהיה שחקן חופשי ובמקרה כזה כבר לא יוכלו להרוויח עליו.

גל יוסף העביר חצי מיליון שקלים לבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully