וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גל יוסף העביר חצי מיליון שקלים

30.5.2012 / 22:42

יוסף העביר מחצית מהחוב שנותר לו על חלק מכרטיסו של טוטו תמוז וכעת הקבוצה תשלם את משכורות הבסיס של אפריל

בבית"ר ירושלים נשמו היום (רביעי) לרווחה מעט, לאחר שחצי מיליון שקלים נכנסו לקופת המועדון. הסכום הגיע מבעלי הכח עמידר רמת גן, גל יוסף. בעבר רכש יוסף 20 אחוזים מכרטיסו של חלוץ הקבוצה בעבר טוטו תמוז, תמורת 1.6 מיליון שקלים. תחילה הוא העביר 600 אלף שקלים מהסכום וכעת כאמור, העביר עוד מחצית מהחוב הנותר לו. לאחר העברת הכסף, תוכל בית"ר לשלם את משכורות הבסיס של חודש אפריל לשחקני הקבוצה.

למרות שבבית"ר ירושלים ישנם פערים כספיים עם מרבית השחקנים מסיום העונה ועדיין אין הצעות ממשיות מליגת העל לאף אחד, מי שזוכה בשלב זה להתעניינות הוא שוער המשנה אוהד סיידוף. בסיידוף מתעניינת עירוני ניר רמת השרון, כאשר ברמת השרון מאוכזבים מההתנהלות של גל ניר מולם ומוכנים לשחררו תמורת כ-100 אלף דולר.

בשלב זה, ברמת השרון גיששו אצל השוער ובמועדון מבינים כי עד שבית"ר ירושלים לא תדע מה קורה עם אריאל הרוש בעונה הבאה באופן סופי, הנושא כלל לא על הפרק היות וישנו רצון גדול במועדון לתת לסיידוף את המושכות אחרי הרוש, בעיקר מכיוון איציק קורנפיין ומאמן השוערים משה בן דוד. גם המאמן אלי כהן מעריך מאוד את סיידוף ואמר בשיחות סגורות כי במידה והרוש יעזוב, רק אם יתאפשר להביא שוער ישראלי בדמות ניר דוידוביץ' הוא עשוי להעדיפו על סיידוף כאשר בכל מקרה אחר המושכות יינתנו לשוער המשנה.

מעבר לכך, כל נושא הרכבים בבית"ר ירושלים לא נסגר עדיין והעובדה כי שחקנים לא החזירו את הרכבים בניגוד להוראת המועדון גרמה לכך שבשלב זה הם אמורים לשלם עבור כל יום שכירות מלאה על פי התעריף של חברת "אלדן", לה בית"ר אמורה הייתה להעביר את הרכבים. אפרופו "אלדן", הבעלים יוסי דהן, שהינו גם הבעלים של עירוני אשקלון בכדורסל הודיע כי החברה מפסיקה באופן סופי את תמיכתה בספורט ובכל מקרה לא צפויה לסייע לקבוצה בעונה הבאה. למרות הודעת החברה בעבר, הקירבה של מומי דהאן לבית"ר ירושלים והקשר שלו עם איציק קורנפיין נתנו תחושה שבמידה וארקדי גאידמק ישקיע במועדון, הוא בכל זאת יחזור לעניינים. אלא שמתברר שהפעם הלחץ על דהאן עושה את שלו ובכל מקרה החברה כבר לא תשמש כספונסר ראשי גם אם גאידמק ישקיע במועדון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully