וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס שקעה בדיקי

3.6.2012 / 10:00

אחרי הנו היטר של יוהאן סנטנה, השבית גם אר איי דיקי מהמטס את סנט לואיס 0:5. בוסטון שועטת, האינג'לס מתקרבים לטקסס

זה לא היה נו היטר, אבל התוצאה הסופית שימשה גם הפעם הצהרה חשובה. אחרי ההופעה העצומה של יוהאן סנטנה ביום שישי בניצחון ניו יורק מטס 0:8 על סנט לואיס, פגש הפעם אר איי דיקי את הקרדינלס. הוא הרשה, אמנם, שבע חבטות, אבל כמו סנטנה גמא אף הוא תשעה אינינגים מלאים בלי לספוג ריצה אחת. המטס ניצחו 0:5, כשדיקי מנפנף תשעה חובטים בסטרייקאאוט ועולה למאזן עונתי 1:8. דיוויד רייט עם הומר מספר 6 העונה.

מיאמי הרותחת ממשיכה אף היא לצבור ניצחונות, והפעם היה הנלי רמירז אחראי ל-W הדרמטי שהושג על פילדלפיה. הפיליז, מאחורי קול המלס, הובילו 0:3, אבל שני הומרים של רמירז הנחילו לאס של עיר האחווה הפסד שני העונה, 4:5. ריקי נולאסקו זכה בניצחון, הית' בל המשתפר עם השמירה.

נשארים ב-NL מזרח, עם סטיבן שטרסבורג, במשך שבעה אינינגים התעלל באטלנטה, סילק תשעה מחובטיה בסטרייקאאוט וזכה בניצחון 0:2. התופס חסוס פלורס פרץ את הבונקר של ברנדון ביצ'י עם הומראן, ביצ'י סיים עם שישה אינינגים ושליש ושישה סטרייקאאוטים.

ארון הראנג הגיש שישה אינינגים מוצלחים, במהלכם שלח שישה חובטים לספסל בסטרייקאאוט, ולוס אנג'לס דודג'רס, שאיבדה מעט גובה לאחרונה, יצאה מדנבר עם 2:6 על קולורדו.

מילווקי ניצחה 1:5 את פיטסבורג, כשהיא זוכה להומראן ראשון העונה מברוקס קונרד. סינסינטי ניצחה במשחק פרוע 9:12 את יוסטון, לה היה זה הפסד שמיני ברציפות. ג'ואי ווטו חבט ארבע פעמים, דרו סטאבס סיפק הומראן של שלוש ריצות וארולדיס צ'פמן המשיך לשמור על האפס בטור ה-ERA. אריזונה נעזרה בשמונה וחמישה של דניאל הדסון כדי לנצח 2:4 את סן דייגו ואילו מאט קיין ניצח פתיחה חמישית ברציפות, 1:2 עם סן פרנסיסקו על הקאבס.

ב-AL, אף אחד כבר לא זוכר את הפתיחה העלובה של בוסטון. הרד סוקס החמים קצרו עוד ניצחון בטורונטו, הפעם 4:7, כשפליקס דוברונט האמין רושם שישה אינינגים ושליש עם שבעה סטרייקאאוטים וניק פונטו מוסיף הומר. בינתיים, הפינג פונג בצמרת הבית בין בולטימור לטמפה ביי נמשך, כשהאוריולס ניצחו בפלורידה 1:2 ועלו לפסגה. בריאן מאטוס השבית את מחבטי הרייז עם שבעה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים ושליש של עבודה, ג'ים ג'ונסון המצוין עם השמירה. שישה אינינגים ושליש ושמונה סטרייקאאוטים לג'רמי הליקסון בצד המפסיד.

האיינג'לס, שראו רק במשקפת את טקסס לא מזמן, ממשיכים לסגור את הפער, עם עוד ניצחון עליהם, הפעם 2:3. סי. ג'יי. ווילסון סיפק שישה וחמישה בלי ריצה, יו דרוויש הפסיד עם שישה ושליש ושבע הכשות. מיגל קבררה ירה לצמד ואומיר סנטוס שלח חבטת הקרבה בתשיעי כדי לסדר לדטרויט ווקאוף מול היאנקיז, 3:4. ג'ו מאוור סיפק למינסוטה הומראן וחתם ניצחון מפתיע 4:7 בקליבלנד. ברנדון מקארתי צלח שישה אינינגים, אוקלנד ניצחה בקנזס סיטי 3:9 ונחלצה מרצף של תשעה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully