וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר ליוהאן סנטנה

המגיש הוונצואליני רשם את הנו היטר הראשון בתולדות המטס ב-0:8 על סנט לואיס: "מדהים, רק קיוויתי להיות בריא ולשחק"

לאף אחד מעולם לא היו ספקות לגבי הכשרון והיכולת של יוהאן סנטנה על הגבעה. גם לא לניו יורק מטס, שהנחיתו אותו ב-2008 תמורת 137.5 מיליון דולר. אלא שפציעה קשה שעבר, השביתה את המגיש הוונצואליאני לשנה וחצי והוא חזר למגרשים רק בפתיחת העונה הנוכחית. הלילה (בין שישי לשבת), סנטנה שינה לעד את ההיסטוריה של המועדון, כשהגיש לנו היטר הראשון בתולדות המטס, לאחר 51 עונות שחונות, בניצחון 0:8 על סנט לואיס. היה זה הנו היטר הראשון בקריירה של סנטנה והשלישי העונה, אחרי המשחק המושלם של פיל האמבר מהוויט סוקס והנו היטר של ג'רד וויבר מהאיינג'לס.

דווקא האלופה "זכתה" להיות הקורבן לערב המופלא של סנטנה וחבריו, שבעזרת מספר מהלכי הגנה גדולים, בעיקר אחד של מייק בקסטר, שבאינינג השביעי רשם תפיסה אדירה מחבטה של יאדייר מולינה, תוך שהוא נפצע במהלך. סנטנה עצמו סיים עם שמונה סטרייקאאוטים וחמש הולכות ב-134 הגשות. את הניצחון הוא השיג בזכות לוקאס דודה, שהכניס ארבעה (כולל הומראן של שלוש ריצות) ודניאל מרפי, שהכניס שלושה נוספים. הסיפור המרכזי של המשחק אמור היה להיות בכלל קרלוס בלטראן, שזכה לתשואות כשחזר עם הקרדינלס למשחק מול הקבוצה בה כיכב בעבר, אבל ההתרגשות כנראה עשתה את שלה ובלטראן סגר ערב של 0 מ-4, כשהוא משאיר את הזירה לסנטנה, שגאל את המטס אחרי 7,968 משחקים בעונה הסדירה ועוד 74 משחקי פלייאוף ללא נו היטר.

בסיום אמר סנטנה: "מדהים. רק קיוותי לחזור לשחק ולהישאר בריא ועכשיו אני במצב הזה. אני שמח עבור האוהדים והעיר הזאת. היה לילה מטורף, הצלחתי לשלוט בפאסט בול שלי כמו שצריך. אחרי האאוט האחרון זו הייתה ההרגשה הכי טובה בחיים שלי. אני רוצה להודות לכל הקבוצה, כולנו צריכים להיות גאים במה שעשינו כאן. תמיד רציתי לקחת את הכדור ולחזור לגבעה".

במשחקים נוספים שנערכו הלילה: ב-AL, דרק לואו נתן שישה ושני שליש חזקים, ג'ייסון קיפניס ירה לגראנד סלאם וקליבלנד גברה 1:7 על מינסוטה. טמפה ביי השאירה את בולטימור מאחור בקרב על ראשות המזרח, עם 0:5. שבעה ושליש חלקים לדייויד פרייס, הפסד שישי רצוף לאוריולס הדועכים. בוסטון נראתה טוב וניצחה 2:7 בטורונטו, הומראן 13 לדייויד אורטיז, ארבע חבטות לדניאל נאבה. גם היאנקיז מתקרבים לראשות בית המזרח הצפוף עם עוד ניצחון, 4:9 על דטרויט, שהושג עם גראנד סלאם של קרטיס גרנדרסון הנפלא. הוויט סוקס סופרים עד תשע בטור הניצחונות הרצופים, אחרי 4:7 על סיאטל. צמד לגורדון בקהאם, מספר 17 לאדם דאן. באוקלנד דווקא הגיעו לתשע בטור ההפסדים הרצופים, אחרי 2:0 מול קנזס סיטי. האיינג'לס סוגרים את הפער מטקסס וניצחו את הריינג'רס 2:4.

ב-NL: סן פרנסיסקו עברה את הקאבס עם 3:4 וסן דייגו הביסה 1:7 את אריזונה הבינונית. קולורדו רשמה ניצחון חמישי רצוף, 3:13 גדול על הדודג'רס ופיטסבורג ניצחה במילווקי 2:8. סינסינטי ניצחה 1:4 את יוסטון, שבעה ושבעה למייק ליק. פילדלפיה נראית היטב והיא ניצחה 4:6 את מיאמי. המשחק בין וושינגטון לאטלנטה נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully