וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "מעולם לא לבשתי משהו בצבע אדום"

מאמן מכבי תל אביב ניסה לשאת חן בעיני האוהדים והסביר: "אדאג שהקבוצה תילחם בשביל החולצה מהרגע הראשון"

מאמנה החדש של מכבי תל אביב אוסקר גרסיה עוד לא בילה יממה בישראל אבל כבר למד מילה ראשונה בשפה העברית: "חם". זאת הפעם השלישית שאוסקר מגיע לישראל, פעמיים כשחקן ופעם נוספת כמאמן, אבל עדיין לא התרגל למזג האוויר המקומי.

אחרי שזכה לקבלת פנים אוהדת בנתב"ג והתמודד עם שאלות התקשורת במסיבת העיתונאים לרגל מינויו, התפנה אוסקר להיכרות מעמיקה עם מתקן האימונים בקרית שלום והחל במלאכת הארגון לקראת פתיחת האימונים בחודש הבא. אתמול בבוקר (שישי), אוסקר כבר הספיק לעלות על המטוס בחזרה לקטאלוניה, אך עוד לפני כן העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון.

תחילה, העלה המאמן זיכרונות מאותו ניצחון זכור של ברצלונה 0:7 על הפועל באר שבע: "בגלל שלא הכרנו את היריבה יצאנו בטירוף מחדר ההלבשה והתפוצצנו על המגרש". גרסיה התייחס לשאלה מי המאמן הכי טוב שהוא מכיר ואמר: "יוהאן קרויף, פפ גווארדיולה עשה דברים מדהימים. מוריניו, שאימן אותי בברצלונה הוא אדם חכם מאוד. ניסיתי להוציא את המיטב מכל אחד". גרסיה התייחס לשאלה איך הגיבה משפחתו לכך שהגיע לישראל: "הם ידעו שרציתי להתקדם וזה נראה להם בסדר גמור כי הם מכירים את העיר ויודעים שתל אביב עיר מדהימה ושמכבי זה מועדון גדול".

גרסיה נשאל על הקהל של מכבי ואמר: "אני יודע שיש להם תשוקה ואהבה לקבוצה ומקווה לתת להם רגעי אושר. אני אדאג שהקבוצה תילחם בשביל החולצה ושמהדקה הראשונה ניתן הכל. קשה לי להבטיח תארים, אבל אני מבטיח שנילחם עד הסוף". גרסיה קרץ גם לאוהדי מכבי כשאמר: "מעולם לא לבשתי שום דבר בצבע אדום. אני בטוח שלהיות במכבי זה הדבר הכי טוב שיש".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully