וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: רקנאטי יודיע בשבוע הבא על עתידו

2.6.2012 / 12:26

הבעלים נוטה להישאר במועדון. הקבוצה מימשה את האופציה על רוזנפלט וקארטר, שאמור לעזוב לקבוצה בכירה באירופה

בבני השרון/הרצליה יודיעו בימים הקרובים על המשך דרכם בליגת העל בעונה הבאה. אם לפני שבועיים המצב לא נראה היה אופטימי, כעת עושה רושם שהבעלים לני רקנאטי יסכים להמשיך עונה נוספת. רקנאטי קיים בתקופה האחרונה כמה פגישות, ביניהן עם ראש עיריית הרצליה יעל גרמן, וביצע בדיקות על מנת לתכנן את גודל התקציב שהוא יוכל להעמיד. גרמן עשויה להגדיל את התמיכה שלה בקבוצה על מנת להשאיר את הבעלים, שאמור להמריא בשבוע הבא לחו"ל וככל הנראה יודיע לפני כן על החלטתו.

בינתיים בקבוצה כבר ביצעו מהלך ראשון לקראת העונה הבאה כשהודיעו לרכז טוויטי קארטר ולפורוורד אייזק רוזנפלט כי הם מממשים את האופציה עליהם לעונה הבאה. רוזנפלט, שהגיע לבני השרון במהלך העונה שעברה והיה אחת הסיבות ליכולת המשופרת בעידן של אריאל בית הלחמי בקבוצה, ימשיך בסגל במידה והקבוצה תשחק בליגת העל. בשחקן מעוניינות מספר קבוצות בליגה, אך בשל האופציה של בני השרון הוא אמור להישאר בסגל.

לגבי קארטר, למרות שהקבוצה מימשה את האופציה לגביו, הסיכוי שימשיך בקבוצה הוא לא גבוה. השחקן רשם עונה מצוינת מבחינה אישית אשתקד, וגרם למספר קבוצות אירופיות טובות להתעניין בשירותיו. ההחלטה של בני השרון לממש את האופציה נובעת מהרצון לקבל עליו דמי שחרור, שככל הנראה ינועו סביב 80 אלף דולר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully