וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "אולי ההפסד הזה יעזור לנו ביורו"

מאמן נבחרת איטליה מצא נקודת אור בתבוסה לרוסיה: "עשינו יותר מדי טעויות". מאג'ו: "מקווה שזה הלילה הרע האחרון שלנו"

כמה עצוב להיות היום אוהד נבחרת איטליה. לא די בשערורייה הגדולה שמלווה את כל מי שמחובר עם אחת הליגות הטובות בעולם, גם הנבחרת לא ממש נראית מוכנה לרגע השיא של השנה. בדיוק שבוע לפני שריקת הפתיחה של היורו, האזורי חטפו 3:0 מנבחרת רוסיה במשחק ההכנה האחרון של איטליה בציריך.

מבחינת הנבחרת, זהו הפסד שלישי ברציפות אחרי שהיא נכנעה גם לאורוגוואי ולארצות הברית. אלכסנדר קרז'אקוב מצא את הרשת בדקה ה-60 וגם רומן שירוקוב שיפר את מאזן הכיבושים שלו עם צמד בדקות 75 ו-88. ומה יש למאמן הנבחרת צ'זארה פראנדלי להגיד בעקבות התבוסה? לדעתו, התוצאה הזו דווקא יכולה לעזור לאיטליה.

"סבלנו הרבה מאוד ועשינו יותר מדי טעויות", הסביר פראנדלי. "רוסיה הייתה חזקה יותר מאיתנו מבחינת החדות הפיזית שלה והאינטנסיביות. אנחנו עדיין סובלים מאוד. האם צריך להאשים את שחקני ההגנה? צריך להאשים את הנבחרת. אם החלוצים לא יעזרו להם מאחור, הכל יהיה קשה יותר. אולי ההפסד הזה יכול לעזור לנו. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשתפר".

לשאלה האם לפרשת השחיתות באיטליה יש קשר לתוצאה, הבהיר פראנדלי: "זה קשה לשחק כך, אבל הלילה אנחנו מדברים רק על כדורגל. אני רוצה להחמיא לעיתונאים האיטלקים שלא שואלים שאלות שלא קשורות בכדורגל".

כריסטיאן מאג'ו התקשה להסתיר את האכזבה שלו מהיכולת, ואמר: "אם להיות כן, זה היה לילה רע. אני מקווה שזה היה הלילה הרע האחרון שלנו ושנשתפר במשחק הבא שלנו. יותר מדי דברים לא עבדו אצלנו, ורצינו לעשות עבודה טובה לפני היורו. עדיין יש לנו כמה ימים להשתפר. עכשיו אנחנו צריכים להבין מה לא הלך טוב ולנסות להימנע מזה ביורו".

לקראת הקרב מול ספרד ב-10 ביוני, הוסיף מאג'ו: "ספרד היא נבחרת מדהימה, אבל הכל יכול לקרות בכדורגל. ברור שלא נוכל לשחק מולם כפי ששיחקנו נגד רוסיה".

לאתר וואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully